[GTA: SA] Missies

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Praat hier over alles omtrent de missies in GTA: SA. Hulp nodig of gewoon een snellere manier gevonden? Post het hier!

2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat missie-tips.

De missie dat je met Big Smoke op een motor mensen van een trein moet schieten is best makkelijk. Toch moet je goed opletten dat je niet te dicht bij de trein rijdt. Anders schiet Big smoke tegen de trein aan ipv eroverheen. Rijdt dus zo'n 3 meter naast te trein, zo zal je ze makkelijker raken!

De missie dat je russen moet aanvallen en later ontsnapt op een motor is best pittig. Er komen alleen tegenstanders van achteren, dus kijk niet naar voren! En richten met left thumbstick en schieten met left trigger is ook makkelijker!

Als je wapens nodig hebt, doe het volgende! Ga naar de pay and spray shop. Rijdt binnen een straal van 100 meter allemaal voetgangers en politie agenten over! Stap uit en pak snel al het geld en wapens. Laat snel je auto overspuiten. Het geld wat je oppakt is meer dan genoeg om dit te betalen($100). Nu zal je aardig wat wapens hebben!

Als je een missie doet en je wordt achtervolgd, zet dan een target op de kaart bij de dichtstbijzijnde pay and spray of klerenwinkel(binco's of iets dergelijks). Laat je overspuiten of trek andere kleren aan(een andere broek is genoeg om incognito te gaan).

Op het dak van sweet ligt een Uzi. Parkeer een auto naast het huis en klim erop!

Ik zit zelf nog maar op 15% ofzo, dus dit is voorlopig alles;)

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op 31%. Zitten zeker wel lijpe missies in! Maar hebben de skills in het spel invloed op bepaalde dingen zoals driving, bike, fat, enz? En ik ben nog geen killfrenzy tegengekomen!

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit op 38% en ik ben ook nog geen singleplayer killfrenzy tegen gekomen. Ik heb er wel 2 gezien maar die konden alleen maar in multiplayer. Maar ff over missies. Ik koop heel vaak voordat ik een missie start eerst een Armor als ik die niet had of bijna dood is :9 En ook heel wat machine guns. Ik heb bijna nooit moeite gehad met missies.
    Maar een tip: Zorg altijd voor de juiste spullen. (armor & guns). Vooral een armor kan je altijd goed helpen bij een missie :D

5. mars15

mars15 Guest

Hoe lossen jullie die missie op met die blinde man dat je in een hinderlaag komt

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon zorgen voor veel Armor en een volle Uzi.

7. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen? ik wil een missie van woozie (die blinde Neo) doen maar ik heb niet genoeg ervaring met onderwater zwemmen ofzo...? moet ik gewoon in het water springen en zeg maar een kwartier een beetje onderwater gaan zwemmen... of is er een school ofzo waar je dit moet oefenen?

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nope gewoon in de zee gaan zwemmen. Kan je ook nog opzoek na oesters ;).

9. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks

10. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    GVD ik ben nu echt bezig met een *** Missie ik moet een heli uit de lucht schieten maar telkens ga ik zelf dood door de explosie's

EDIT: Eindelijk heb ik hem gehaalt! Ik had de gunshop gevonden en shield gekocht!!!! en toen de heli zitten opwachten op bepaalde plekken!

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  11. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    WOOOHOOOO!!!!! _O_ Las Venturas _O_ Dat heeft lang geduurt zeg :D

VIVA LAS VENTURAS!!! :D

12. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet onder rotsen door zwemmen, en dan naar een boot.

je moest gewoon over de snelweg rijden waar hij boven was en dan nog een stuk vooruit. hij komt vanzelf naar je toe en kan hem heel makkelijk neerschieten, heb ik ook gedaan

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmm, ik ben net iets vreemds tegengekomen:

Vrij snel nadat je voor het eerst wordt gedropt op het platteland moet je naar zo'n Spaanse chick in Dillimore. Je kunt dan kiezen uit vier locaties om te beroven.

Eerst had ik gekozen voor de benzinepomp in Dillimore, waarna ik met een truck moest rijden. Toen had ik bepaalde trucker missies vrijgespeeld. Helaas ging ik dood voordat ik kon saven. Toen ik het voor de tweede keer probeerde koos ik voor de gein een andere (de liquorstore in Blueberry), waarna ik met quads moest racen. Maar na deze missie kreeg ik geen toegang tot de truckermissies.

Doe ik iets verkeerd, of kan ik de truckermissies nog op een andere manier doen?

14. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Later kom je weer met haar. Dan kan(moet) je samen alle andere missies doen die zij heeft bedacht.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ok mooi bedankt, dan kan ik met een gerust hart verder :)

16. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Dammit! Wat zijn die missie's op het vliegveldje wat je zelf koopt MOEILIJK!!!! Ik ben al de helen middag bezig geweest! om die missie te voltooien!

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet nu Area 69 infiltreren. Ik krijg night vision en een mes en er lopen ontiegenlijk veel gasten :eek:. Ik heb net 1 keer geprobeert maar alles moest in nacht en ik was te langzaam :9 Ik moet daar in een geheime lab zien te komen. Heeft iemand deze missie al gehaald? Zo ja hoe? :{
    /Edit je krijgt ook een sniper :+

Superfly die heb jij waarschijnlijk al gedaan? Hij is echt vet.
    /Edit ik heb uhm trouwens net gehaald. Dit is echt de vetste missie geweest die ik tot nu toe gezien heb _O_

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja vooral het speeltje wat je daarna krijgt is echt vet :D

Ik ging gewoon in de eerste toren alle searchlights kapot schieten. Daarna met de silenced pistol de rest en met de tommy gun het laatste stuk :) Weet niet of ik die daar kreeg of nog had maar het werkte wel lekker :D

19. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Nee... Ik ben nu ff bezig met woozie! ik heb genoeg gehad van die freak :p!!!!

/EDIT 02:25: En nu was ik las venturas ff zat! Dus heb ik die missie maar gedaan en die owned echt :D

Ik ben gewoon naar binnen gerent lampe kapot geschoten en verder ge gaan! ben 3x dood gegaan! 1x was ik te langzaam 2x was ik dom bezig in de lab en 3x vloog ik te dicht bij zo'n SAM launcher!!!

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  20. mars15

mars15 Guest

eindelijk die mountain nog wat missie uitgespeeld met die blinde gast

was erg lastig met die sniper ook

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina