Hij heet Liberty City stories en speelt zich af in Liberty City dus. En hij is 3d zoals de echte GTA3. Iemand filmde het stiekem toen hij het speelde op de psp, ik heb dat filmpje. Ik zal eens kijken of ik die hier kan plaatsen, of misschien screenshots kan maken daarvan.
Ik weet niet hoe ik een filmpje makkelijk hier zou kunnen plaatsen. Dus jullie moeten het nu nog maar even doen met screenshots: Ik denk wel dat het betrouwbaar is. Ik had dat filmpje al voor de aankondiging van het spel en het is dus Liberty City geworden. Sorry voor de vage screenshots, de trails stonden bij hem nog aan. edit: Nu ik die screenshots uit de post hierboven me zie denk ik dat dit nep is. Dit zal wel van iemand zijn die het zelf heeft weten over te zetten. Aangezien hier duidelijk te zien was dat je speelde met dezelfde man als in GTA3 en niet Tony Cipriani. Het ziet er wel zeer goed uit moet ik zeggen! En Tony Cipriani, was dat die dikzak die ruzie met zijn moeder had?
Die grafics zijn echt wel scherp hoor. ik vind het er voor een handheld mooi uitzien, maar alleen de stad blijf ik niks vinden, saai en grauw.
Dat filmpje is nep, is al een tijdje bekent. Enige echt beeldmateriaal is die uit het tijdschrift hierboven.