1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA: SA] Quotes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 25 jun 2005.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vrouw (volgens mij op WCTR) wordt gebeld door zo'n mysterieuze beller waarmee zij het heeft gedaan,
    zij antwoordt:

    "Oh no, it was a mistake. Everybody gets drunk at funerals." :p


    Of als je op de weg staat voor zo'n auto, zegt die bestuurder:

    "Is this your road? I don't see your name on it." :D
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  2. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Girl: Im real hungry
    CJ: Thats cool bitch, chill
     
  3. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond is kijken of ik wat intressante quotes hoor. Dan post ik ze hier wel.
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik stond op een gebouw met mijn jetpack af. Toen begon CJ ineenkeer weer te zingen, niets bijzonders. Maar tijdens het zingen pakte ik die jetpack weer op. Hij werd toen in zijn liedje onderbroken en zei hij middenin het liedje "yeah whatever". Klonk wel leuk toen hij dat zei.
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt geweldig. Of dan zeggen ze ze van: Oh, You spend too much time at the Gym :p
    En ook bij zo'n pak van Dider Sachs: Zoiets als jij al zei: I'm al well dressed maniac :)
     
  6. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook bij de Dider Sachs, zegt die verkoper iets van: We also got a wide variety of thongs (iets in die richting iig, ik heb hem toen uiteraard een kogel uit m'n shotgun laten eten)
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Bwhaha die's idd geweldig _O_
     
  8. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    of toen ik iemand dood sloeg zei die heel zielig toen ik dat geld pakte : ahhh can i have this??
     
  9. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zegtiej wel vaker... Is echt leuk als hij bv auto's of geld afpakt, moet je maar keer opletten wat hij dan allemaal wel niet zegt:)
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    Dat zegt C.J. zelf...
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2005
  11. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    op de radio tijdens de reclame:
    "first no one stared at my but, but now I have a tail attached to it, now everybody stares at my but"
    zoiets ging het, te mooi!
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren was ik bezig met vlieglessen (en nog steeds) en belde Toreno me op, voor de zoveelste keer. Hij vertelde iets dat iemand anders bij mijn broer in de gevangenis zou komen. Ik weet niet meer exact wat hij zij, maar op het laatst iets van:

    "Make it quick, or else your brother will get 8 kilometers of cock in his ass" of zoiets.

    Maar als je heel lang niks met CJ doet en hem stil laat staan, zing hij veel nummers die op de radio te horen zijn. Die van Nothing but a G thang is al eens gepost, maar hij zegt veel meer:

    "Warm it up Kane, Warm it up CJ, warm it up Kane" (Big Daddy Kane - Warm it up Kane (Playback FM)

    "Express Yourself, cause I'm from Grovestreet"(NWA - Express Yourself (Radio Los Santos, volgens mij zit het orgineel van dit nummer op bounce FM ofzo)

    "Never gonna get it, never gonna get it, Biatch"(En Voque - My lovin' (CSR)

    "Ain't nothing but a G thang, baby"(Dr.Dre ft. Snoop Dogg - Nothing but a G-thang (Radio Los Santos)
    maar die was al bekend

    Echt enorm grappig hoe CJ dit zingt.

    Bovendien heb ik gisteren 7 uur aan vlieglessen gehad, nog niks opgeschoten, maar veel reclames gehoord. Die van Cluckin'Bell is enorm grappig en ik heb vandaag op mijn werk constant in een deuk gelegen om die reclame van "Gloryhole theme-park" wat een naam en die reclame is gewoon wreed _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, die is echt erg cool. _O_

    PS: Op je werk?? :p 8)
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren was ik serieus vlieglessen aan het doen (zie helpthread :p) en het wou maar niet lukken. Ging het net lekker, kwam die reclame voorbij, toen ging het gelijk mis. Maar Glory hole is toch ook een engelse benaming voor euhm kontgat. Dat is al komisch en vooral wat ze zeggen in die reclame. Ik werk in een supermarkt en ik moest twee uur alleen werken. Ik had telkens die reclame in mijn hoofd en je snapt dat ik dan gewoon spontaan in de lach schiet.

    Net ff die pack met commercials uitgepakt en die reclame geluisterd. Ff wat uberquotes uit die reclame:

    "glory hole, where strangers become friends"

    "Kids, come and play, I've got puppy's to show you" echt door zo'n stereotype pedo ingesproken

    "I know it's safe, [???] is wearing a latex body suit" Dit vind ik toch wel de beste uit deze reclame

    Als ik die reclame hoor, zie ik al zo voor me hoe dat park er in het echt uitziet :+
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Neverland van Michael Jackson. :D
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Och ja, dat ik daar niet aan gedacht heb. Gewoon een ware parodie, lijkt me dus. Volgens mij hebben die lui van Rockstar enorme lol tijdens het maken van dit spel. Al die reclames zijn een parodie op daadwerkelijke amerikaanse dingen in het dagelijks leven. Luister maar eens die reclame van de cluckin bell en zoek dan maar wat info op over de KFC. Ook die reclame over die Redwood sigaretten en iets over stressverminering of kalmering via psychiater ofzoiets. Allemaal worden dingen uit het dagelijkse (Amerikaanse) leven in de zeik genomen. Echt supergrappig gewoon.
     
  17. Panzerhaubitze

    Panzerhaubitze De botte bijl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed ook zoals altijd weer als een maniak en toen riep CJ of een andere bestuurde ineens: "How is it to drive when your blind?"

    En uit Vice City: "Come sit on my knee", "Go shower with the guys", "Do you like jail" en "In the Navy", op zich misschien niet allemaal even leuk maar de manier waarop het gezegd word, daarvan krijg ik toch telkens weer een glimlach op me kop!
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nadat je net keihard getraind hebt: 'Man, I can't even masturbate no more' :D
     
  19. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste vind ik nog steeds

    of als je vet gespierd bent:

     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is een GTA: SA forum hoor :p

    Maar ik heb de laatste tijd ook veel Gardening with Maurice op WCTR geluisterd. Dat stuk over die kalender is mooi:

    Een beller klaagt over dat Maurice op elke pagina naakt staat. Hij (Andy Dick) zegt dan: "when flowers are blossoming, I like to take pictures of them, when I'm blossoming, I like to take pictures of me". En dan op de manier hoe Andy Dick het ook zegt 8)
     

Deel Deze Pagina