1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA] Sidemissions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 jul 2005.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Een thread geheel gewijd aan alle sidemissions die je kunt doen in San Andreas. Dit om de algemene thread wat te ontlasten.

    Post hier, tips, vragen en andere opmerkingen over sidemissions.

    Even een lijstje met een aantal sidemissions:

    Paramedic
    Hoe? Steel een ambulance, en druk op de rechter thumbstick.
    Het doel is patiënten op te pikken en zo snel mogelijk (maar met zo min mogelijk schade) naar het ziekenhuis te brengen.
    Beloning: Naast een flinke smak geld wordt je max health vergroot als je level 12 hebt gehaald.
    Tip: Doe de paramedic missies in Angel Pine (Kaart). Daar is het ongelooflijk makkelijk omdat alle patiënten heel dicht in de buurt van het ziekenhuis verschijnen! Met dank aan The Matrix voor deze tip :)


    Firefighter
    Hoe? Steel een brandweerauto, en druk op de rechter thumbstick.
    Het doel is brandende voertuigen (en hun inzittenden) te blussen.
    Beloning: Naast een flinke smak geld wordt je vuurbestendig als je level 12 hebt gehaald.
    Tip: Als je deze missie vroeg in het spel doet, heb je al snel beschikking over zo'n $60.000, wat zeker in het begin van het spel erg handig kan zijn.


    Vigilante
    Hoe? Steel een politie- FBI- of legerwagen, een Hunter of een Rhino, en druk op de rechter thumbstick.
    Het doel is verdachten uit te schakelen door ze neer te schieten of op te blazen.
    Beloning: Naast een flinke smak geld wordt je maximum armor vergroot als je level 12 hebt gehaald.

    Taxi
    Hoe? Steel een taxi of een caddy
    Het doel is passagiers op te pikken en zo snel mogelijk naar hun bestemming te brengen. Hoe sneller, des te hoger de fooi. Na elke 5 afgezette passagiers krijg je een extra geldbonus.
    Beloning: Naast fooi per afgezette passagier, krijgen alle taxi's nitro en kunnen caddy's springen met de rechter thumbstick als je 50 passagiers hebt afgezet.

    Pimping
    Hoe? Steel een Broadway (Afbeelding), en druk op de rechter thumbstick om de pimping missies te starten.
    Het doel is om hoertjes op te pikken en deze naar hun klanten te brengen. Nadat ze hun klant hebben afgewerkt moet je ze weer ophalen en deel jij in hun opbrengsten!
    Op een gegeven moment kunnen klanten lastig worden waarop jij ze moet afmaken.
    Beloning: Naast een flinke smak geld betalen hoertjes jóu voortaan voor hun diensten als je level 10 hebt gehaald.
    Tip: Zorg dat je pimpmobiel altijd in goede conditie is, zodat je zo snel mogelijk kunt rijden. Bij het ophalen van een hoertje nadat deze een klant heeft afgewerkt zit geen tijdslimiet, de ideale tijd om even langs een Pay 'n Spray te gaan.

    Burglar
    Hoe? In elke stad vind je een Black Boxville truck. Eenmaal in bezit druk je op de rechter thumbstick om de burglary missies te starten. Inbreken kan alleen tussen 22:00 en 06:00 uur! Je kunt nu huizen in met een gele pijl. Eenmaal binnen moet je sluipen (linker trigger) en kun je spullen stelen (televisies, radio's, magnetrons e.d.). Na afloop van je rooftocht kun je de truck naar de aangegeven warehouse brengen en krijg je geld per gestolen item.
    Waar? Kaart

    Trucker
    Hoe?Ten noorden van Flint Intersection net over het water ten westen van Los Santos ligt naast een tankstation een Truckerplaats. Stap in de rode marker en je start de missie. Je moet goederen brengen naar een bepaalde plaats. Soms binnen een tijdslimiet, soms mag je niet te veel schade maken of een andere keer achtervolgt de politie je. Er zijn ook combinaties hiervan. In totaal zijn er 8 trucker missies.
    Waar? Kaart
    Beloning: De truckerplaats wordt een asset die $2000 aanmaakt. En je kan nu nog willekeurige truckermissies doen om geld te verdienen.
    Met dank aan The Matrix.

    Valet Parking
    Hoe? Ga in een van je safehouses naar je wardrobe en kies bij special het "Valet Parking" uniform. In San Fierro heb je ooit een missie moeten doen in dat uniform voor een hotel. Nu kan je, als je het uniform weer aantrekt, parkeermissies gaan doen voor datzelfde hotel. Er komen auto's voor het hotel rijden en jij moet ze parkeren in de garage. Je moet er 3 in 2 minuten doen, je krijgt een tijdbonus voor goed parkeren. Er zijn meerdere levels en het aantal auto's loopt op. Er zijn 5 levels.
    Beloning: Als je de 5 levels achter elkaar hebt gehaald, wordt het hotel een asset die $2000 aanmaakt.
    Waar? Kaart
    Tip: Als je de auto hebt geparkeert, sprint meteen terug voor de volgende zodat niet iemand anders de auto al parkeert. Kan je niet lang sprinten, dan kan je ook een auto stelen in de garage en daar snel weer mee terug rijden, dat is wel wat lomp. Als je je collega's "per ongeluk" overrijdt, krijg je een tijdstraf!
    Met dank aan The Matrix.

    Courier
    Hoe? In elke stad is een locatie waar je courier missies kunt doen. Het doel is pakketjes weg te brengen door deze binnen een bepaalde tijd door aangegeven corona's te gooien. Gooien gaat door links of rechts te kijken met de zwarte of witte knop en vervolgens op (A) te drukken.
    Bij elke courier-locatie moet je vier rondes voltooien om de couriermissie te halen.
    Waar? Kaart
    Beloning: Naast een geldbedrag per ronde wordt elke lokatie een asset die $2000 per locatie oplevert als je de 4 rondes gehaald hebt.

    Challenges
    Er zijn verschillende challenges:
    • BMX Challenge (Los Santos)
    • Lowrider Challenge (Los Santos)
    • Chilliad Challenge (3 verschillende mountainbikechallenges op mount chiliad)
    • NRG-500 Challenge (San Fierro)
    Hoe? Op bepaalde plekken zijn voertuigen te vinden die de challenge triggeren. De challenge kan bestaan uit een checkpointrace of corona's verzamelen.
    Waar? Kaart
    Beloning: Geldbonus

    Daarnaast zijn er nog meer sidemissions, zoals de quary missions, de triathlons, de race tournaments en stadion races, de vliegparcoursen in Las Venturas en ongetwijfeld nog veel meer waar ik nu even geen tijd voor heb. Voor vragen hierover kun je hier dus terecht!


    Update: 08-07-05: Heel veel missie-toevoegingen en uitbreidingen met kaarten en dergelijke.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Taxi 50 fares

    Omschrijving:
    Steel een taxi en zorg dat je geen politie hebt en druk op *** om te beginnen met de taxi missies. In deze missies moet je passagiers oppikken en ze zo snel mogelijk zonder teveel te botsen afzetten op hun bestemming. Je kunt een speedbonus krijgen als je extra snel bent en een leuke fooi als je weinig botst. Heb je toch teveel gebotst en is je taxi naar de haaien !? Dan zullen er waarschijnlijk geen mensen meer willen instappen , dan steel je gewoon een nieuwe taxi of je gaat naar Pay ‘N’ Spray. Als je 5 taxi missies hebt voltooid krijg je geldbonussen ! Als je 50 taxi missies hebt gedaan krijg een Nitro Upgrade voor alle taxi’s !

    Beloning:
    Alle taxi's hebben Nitro
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je al die sidemissions altijd nog doen. Ook als je de verhaallijn hebt uitgespeeld?
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Firefighter
    Hoe? Steel een brandweerauto, en druk op de rechter thumbstick.
    Het doel is brandende voertuigen te blussen. Ook zul je vaak de brandende mensen moeten blussen die uit het voertuig rennen.

    Kleine toevoeging.;)

    Ik doe deze sidemissions niet zo heel erg vaak, maar voor geld zijn ze altijd handig.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, dat is een van de dingen waar je je nog mee kan bezighouden na het uitspelen.


    Valet Parking
    Hoe? Ga in een van je safehouses naar je wardrobe en kies bij special het "Valet Parking" uniform. In San Fierro heb je ooit een missie moeten doen in dat uniform voor een hotel. Nu kan je, als je het uniform weer aantrekt, parkeermissies gaan doen voor datzelfde hotel. Er komen auto's voor het hotel rijden en jij moet ze parkeren in de garage. Je moet er 3 in 2 minuten doen, je krijgt een tijdbonus voor goed parkeren. Er zijn meerdere levels en het aantal auto's loopt op. Er zijn 5 levels.
    Beloning: Als je de 5 levels achter elkaar hebt gehaald, wordt het hotel een asset die $2000 aanmaakt.
    Tip: Als je de auto hebt geparkeert, sprint meteen terug voor de volgende zodat niet iemand anders de auto al parkeert. Kan je niet lang sprinten, dan kan je ook een auto stelen in de garage en daar snel weer mee terug rijden, dat is wel wat lomp.
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi heb ik nog veel te doen.

    Je hebt ook nog Trucker missions, Quarry missions enz. Ik kan er niet veel over vertellen want ik heb ze nog niet allemaal gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    OMG, stom dat ik die allemaal vergeten ben |:-
    In ieder geval goed dat het lijstje volledig wordt gemaakt :)

    Ik zal z.s.m. het lijstje in de startpost aanvullen.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu in Angel Pine, maar ik kan het ziekenhuis niet vinden :'-(

    PLEH!
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Had ik ook eerst last van omdat het op de meegeleverde kaart verkeerd staat.Het is tegenover het hotel/motel waar je voor het eerst The Truth hebt ontmoet (ook is het een savepoint)

    @Darkwing: Er is ook een Triathlon ergens in Las Venturas
     
  10. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook pimp missies. Dan moet je gewoon hoertjes op- en afhalen.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    En als je de PIMP missies haalt krijg je geld van de hoeren ipv dat je ze moet betalen
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je herkent het niet. Tegenover het motel aan de rand van Angepline ligt het, zoals Tim NL al zegt. Het lijkt een oud gebouw maar ernaast staat een stuk naar achteren een Ambulance.


    Trucker
    Hoe?Ten noorden van Flint Intersection net over het water ten westen van Los Santos ligt naast een tankstation een Truckerplaats. Stap in de rode marker en je start de missie. Je moet goederen brengen naar een bepaalde plaats. Soms binnen een tijdslimiet, soms mag je niet te veel schade maken of een andere keer achtervolgt de politie je. Er zijn ook combinaties hiervan. In totaal zijn er 8 trucker missies.
    Beloning: De truckerplaats wordt een asset die $2000 aanmaakt. En je kan nu nog willekeurige truckermissies doen om geld te verdienen.
     
  13. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd problemen met het vinden van een Brandweer auto. Is er ook een brandweerkazerne ergens??
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gewoon wat auto's laten ontploffen dan komt de brandweer er van zelf aan :)
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAARGHH!!!!

    ik had die Ambulance gevonden (bedankt allen ;) ) Dus ik begin er aan, Eitje, kwam in level 11 (!) drie mensen in me ambulance, nog 1 die op me stond te wachten, 3 minuten op de klok, knal ik tegen een crossmotor aan, ik rag door, want ik wilde opschieten, knal ik over de kop :mad: dag level 11, dag max health.. mag ik weer fijn opnieuw beginnen |:- :'-(
     
  16. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat een goede tip !!
    Dit is me in GTA III en Vice gewoon niet gelukt.
    Level 9 was het maximum.
    Thanx
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk is dat toch ook weer niet...doe het desnoods in Angel Pine
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er vanuit dat het hem nu wel gelukt is, in angel pine :+

    And ffkes over de triatlon, @ tim.nl waar is ie in Las Venturas, waar is ie eigenlijk in Los Santos? en wat verdien je ermee? en wanneer dan nog he... :D _0/
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    tis me nu wel gelukt :D tweede keer had ik nog vet veel tijd over :cool:

    Voelt toch goed, 120 mensen redden.. maak ik weer wat goed van die 3300 die ik al vermoord heb :+
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Side-Missions nooit echt gedaan omdat ik niet wist dat je er zoveel geld en andere dingen voor kreeg. Nu zal ik er toch maar aan beginnen en dan heb ik gelijk een vraag hier over. Is het zo dat als je telkens een missie hebt voltooid dat je een level omhoog gaat of moet je meerdere missies doen om een level omhoog te gaan?
     

Deel Deze Pagina