[GTA: SA] Tips en tricks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    GTA: SA is een enorm uitgebreid spel, en er zijn genoeg tips en tricks te ontdekken. Deze kan je hier met de rest van het forum delen zodat iedereen gaat ownen in GTA!

2. Victor

Victor Guest

Wil je snel geld verdienen, vind dan een Firetruck en doe de Firefighter missies. Ze zijn niet moeilijk en je verdient er snel veel geld mee.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Om geld te verdien ga ik altijd biljarten.Je kunt er tot 1000 dollar per keer mee verdienen en het leuk is en niet super moeilijk

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Of je gaat gokken bij de paarderaces. Je zet al je geld in. Als je verlies dan load je gewoon weer. En als je wint :+:+

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neuh dat is lame :p. Gewoon eerlijk je geld verdienen door mensen neer teknuppelen is veel leuker ;)

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd heel eerlijk jah! :+ }:]

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja klopt, ik ben ook altijd opzoek naar die drugsdealers die in Los Santos rondlopen. Die gasten laten altijd ontiegenlijk veel geld vallen :D :+

8. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen in de buurt van woozie (die blinde Neo) hebben altijd veel geld bij... en fijne geweertjes... kost je alleen wel respect.

ik heb ook een vraagje... kan je bij het schieten in de ammunation ook een wapen skippen... Bij de pistol en shotgun zit ik bijvoorbeeld al op Hitman.... maar ik moet ze wel steeds tot grote irritatie afwerken voordat ik met een ander wapen kan oefenen..... kan dit geskipped worden?

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  9. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    lowriden is ook makkelijk en je krijgt er $1000 voor! :)

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nog makkelijker is een taxi jatten, en mensen wegbrengen !

Daar kan je ook vet relaxt mee verdienen :)

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het spel wil laten vastlopen moet je op dat basketbalveld op de bal aflopen van rechts en x drukken. Dan springt ie op de linkermuur van het veldje en kan je niks meer doen :9

12. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    ja das ook chill maar al speel je die uit heb je hoogsten $4000 verdient... kan je beter gelijk de brandweer missies doen! die zijn echt easy en je verdient er gauw $50k mee *)

13. mars15

mars15 Guest

hoe herkennen we die drugs dealers ?

14. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    zwarte T-shirt, blauwe jeans, zwart petje, ketting om hun nek praten tegen je. Je kan dan ook negatief of positief reageren.

15. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist van een vriend van me een tip gekreegen! Zodra je in Las Venturas bent krijg je een missie met een monster truck! Als je de missie voldaan hebt! zet dan die monster truck ergens in 1 van jou garage's want hij is moeilijk terug te vinden! Altans dat is dus wat die gast tegen mij zei!

16. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, ik heb hem alleen in die missie gezien en nergens anders. ik denk dat hij standaart op een bepaalde plaats staat ofzo. de meeste auto's die ik in missies moet gebruiken en die je niet vaak tegenkomt zie je na die missie opeens heel veel. ik heb nu ook een ssort showroom en als ik een auto steel staat hij daar in. best handig.

17. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bij de iets grotere missies doe is dit:

Stel je moet naar een warehouse waar veel gasten zitten en eventueel ventjes in autos...

Je gaat eerst naar je eigen wijk...daar pick je 3 gangmembers op...je gaat er vervolgens met een auto naar toe en die gasten knallen heel veel voor je af...en zorgen voor genoeg afleiding zodat jij met nog genoeg health/armor over de eindbaas kan neerknallen en andere ventjes natuurlijk....

18. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, die monstertruck staat gewoon in LS bij het stadion als je die race gedaan hebt (destruction derby ofzo) en in San Fierro kan je Michelle daten en daar komt na verloop van tijd die truck ook te staan. En je kan hem ook kopen bij import / export in San Fierro als je een aantal auto's hebt geladen. Ik heb m inderdaad niet zo rond zien rijden, echter zo zeldzaam is ie dus ook weer niet..

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    De monstertruck staat ook standaard net buiten Los Santos. Als je richting SF rijdt ga je over een brug LS uit. Dan daar ergens naar links en dan hebt je een paar caravans aan de rechter kant. Daar staat ook een monstertruck. Niet echt duidelijk, maarja.

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Als je snel geld wilt verdienen moet je in de straat van je hood een dealer zoeken (die met die muts en zwarte shirts). Als je die vermoord heb je er gelijk 2 duizend bij. En er lopen er zat, dus 1 keertje door je straat wandelen en je hebt zo 10000.

Deel Deze Pagina