[GTA:SA] Verhalen uit "the hood"

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kelovitz, 23 jun 2005.

  1. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gebeuren zo veel dingen in SA dat je soms echt denk dat je in een film zit. Laatst overkwam mij zoiets...

    Ik deed een politiemissie met een motor. Ik moest achter een auto aan en had mij SMG leeggeschoten. Ik kon dus alleen wachten tot de bestuurder waar ik achteraan zat een blunder zou begaan want met die motor duw je geen auto aan de kant. Maar er gebeurde iets anders. Ik knalde met de motor tegen de auto die voor de auto zat die ik was aan het volgen en vloog op zijn motorkap! Toen draaide ik me om en schoot hem voor z'n kop. :+

    Vertel hier jullie verhaal zou ik zeggen. *)
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik wel geinig vond was dat ik in een wagen achtervolgd werd door twee motoren. Ik reed op dat moment bij de snelweg in San Fierro en reed richting de arena. Daar begon ik tussen die palen te slalommen waardoor de motoren tegen de palen aan reden. Daar was ik mooi vanaf!
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Lukas!!!!

    Mij gebeurde eens dat er gewoon wat gasten mij de auto 'jackte' en ik met een motor als een wilde achter hun aan ging en er was een schans en ik kwam er echt met geluk op een trein en werd zo de andere kant opgesleurd_O_

    Call me lukas voor de lan?
     
  4. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm ik ging dus ff thuis saven
    opeens hoor je cj uit het niets zingen " aint nothing but a G thang baby "
     
  5. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had ook een keer een missie, ik moest een auto mollen.. reed hij tegen een randje op.. viel die om :D en de auto blies op! :p
    da was nog eens makkelijk..
     
  6. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eens een keer dat ik voor de lol een grove gast meegenomen had in een dodo, maar ik raakte ergens op mount chiliad een boom en sprong eruit.
    Die gast gaat er dus ook uit en terwijl i9k dus skydive komt als schreeuwend die gast langs en valt dood.Ik vergeet mijn parachute open te doen en land in het water van 2000 meter hoogte , NIKS!!.Als laatste valt die dodo ook nog eens op een gast met een camper.
     
  7. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt spectaculair, maar wel leuk: ik ga naar de gym en wil wat moves bijleren, maar die gast lacht mij uit dat ik niet gespierd genoeg ben. Waarop ik hem doodmep. :cool:
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha vet:D
    Ik had bij me vriend op de ps2 had ik dat ik in het bos stond en met een bazooka als een gek stond te schieten en toen schoot ik zonder te kijken omhoog en hoor ik opeens een vliegtuig en ik kijk omhoog weer en dan storte hij neer:+
     
  9. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    WHAAAAAA die is goed manne.

    Nee ik had gister 2 sterren dus politie zat achter me aan terwijl ik perongeluk een agent neer reed.
    Dus ik rij vol gas over een lange weg.achter me 2 politie moters+ 1 wagen en een keer had ik 3 sterretjes. dus geef nog meer gas komt ene keer ene politie auto uti de andere straat vol tegen mij ik kon door rijden alleen die 2 moters vol tegen die andere politie auto in ech grappig om te zien.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had ook bij een eiland met het grootste berg,(daar zat ik op) toen had ik 3 sterren en de politie's bleven maar op komen dagen en toen liep ik daar beetje te knallen en keek ik achter me en opeens van ver af(beetje boven me) een politie ranger en die ging net langs over me hoofd:+ Ik schrok me rot!
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een combaine (maaier van t platteland) over de stoepen rijden in Las Venturas! 8) }:]
     
  12. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Eeen keer deed ik een Firetruck missie en ik had mijn sirenes aan. Dus een hele rij auto's van ongeveer 20 wagens ging opzij voluit tegen de muur! Zo leuk om te zien!

    Ook een keer flipte ik gewoon een auto op de kop, auto fikt ontploft en dan komt de volgende die hetzelfde lot tegemoet gaat en dan weer een auto enz. Gelukkig had ik mijn camer bij me anders hadden mijn vrienden me nooit gelooft.

    Zo za ik ook en een politie wagen met loeiende sirenes aan. 3 auto's tegelijk in het water, prachtig!

    En dan nog die keer toen ik over 10 auto's heensprong via een grote heuvel in San Fierro. Opzich niet zo bijzonder maar leuk om te zien in de replay. :D
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind het altijd wel grappig als je rond zwemt in het meer en dan zie je een boot en probeer je er op te komen en al ben je erop dan gaat dat ventje die hem bestuurt wegrennen en verdrinkt:D.
    Ook had ik een keer toen klom ik op een politie boot die rond vaarde terwijl ik 3 of 4 sterren had en de bestuurder stak ik dood en een andere agent zat óp de punt van de boot en die bleef maar staan! Dus ik varen als een gek en knal zo tegen een muur aan en de Agent? Tja... Die was dood:eek:
     
  14. one-c

    one-c Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond met 3 sterren voor een tunnel die door de bergen gaat. Hoor ik opeens 4 "knallen". Ik keek om en daar lagen 4 agenten die van boven de tunnel naar beneden waren gevallen. Allemaal dood natuurlijk. }:]
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schoot is een keer een vrouw dood met een rifle dus haar hoofd valt eraf.
    Ze staat weer op zonder hoofd en aan haar nek zat een lantaarnpaal vast, toen dacht ik dus WTF en snel wat foto's gemaakt. En met een flametrower in een kleding winkel spuiten(klein beetje) is ook gegarandeerd dikke fun. Kleding fikt goed!
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die foto wel 'ns zien dan !

    Ikzelf had een keertje de motor naar boven gepakt (bergop) en ik stopte toen effe, nadat ik een auto naar beneden hoorde/zag rollen. Creapy !
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 2:

    1 keer, was echt supermooi ik ren zo van zoo berg af bij las venturas terwijl de politie achter me aanzat (maar da wist ik niet) dus ik doe mun parachute open vliegt er ineens zoon politie auto recht voor mijn neus het water in!

    of ook: reed ik met mijn motor van die hele hoge berg af (waar ook de parachute ligt en waar je die fiets race kan doen) ik val op de grond en mijn motor gleed door van de berg af, ik er achter na rennen zie ik hem liggen, met ernaast een plas bloed en een chopper :confused: ik dacht echt wtf! was de motor precies op een chopper gevallen was die vent dood!
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja man die politie is echt dom! Ze gaan je achter na ook al spring je een dam af:9
     
  19. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verbaast me dat er zo veel dingen gebeuren die eigenlijk ongelooflijk zeldzaam zouden moeten zijn. Het is zeker vet maar dat je met een motor een heli uit de lucht haalt is wel zo`n kleine kans dat ik de neiging heb je te feliciteren maar jij hebt het natuurlijk niet met opzet gedaan. :D Dit zijn wel de verhalen die we moeten hebben... O-)
     
  20. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina