Ik zit nu op 95,5%, na 62 uur. Ik moet nog alleen de Oysters, BMX + NRG500 Challenge, Firefighter, Freight Train, Pimping en Courier missies. Het kan zijn dat ik iets even vergeten ben, maar ik hoef iig niet meer zo veel. Ik vind het geweldig dat ik er al 62 uur mee bezig ben. Vice City had ik in iets van 20-25 uur op 97% en toen hield ik ermee op. Het spel is zijn geld dus echt waard. Ik hoop alleen dat de firefighter (ik haatte die besturing van de brandslang in VC), nrg500 challenge en courier missies niet al te moeilijk zijn. 
De hoofdmissies waren vaak echt te gek. Ik heb slechts 1 minpunt, dat is dat het hele groeps- en homie-gebeuren zo plotseling stopt nadat je Los Santos verlaat en je weer de eenling wordt uit oudere GTA's. Ik vond het op zich niet erg, maar het spel legde de nadruk zo op dat gang-gebeuren en dan is het zo ineens voorbij.
Mijn meest favoriete missies zijn wel die met vliegtuigen. Dat je met een motor in een vliegtuig moet rijden, dat je een vliegtuig moest kapen e.d. Geweldig! En dat eindigde vaak met een parachutesprong van ongekende hoogte.
Laatst bewerkt: 11 jul 2005