1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan schieten met A of B (met een driveby). Dus dan kijk je naar links met de witte knop en dan hou je A tegelijkertijd ingedrukt. Of je kijkt naar rechts met de zwarte knop en dan hou je B ingedrukt. Een beetje oefening en het is wel mogelijk.
     
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zorg er altijd voor dat ik aan de linkerkant van mijn target kom, hierdoor kun je makkelijker een Drive-by doen. Aangezien de zwarte en de B-knop dichterbij elkaar zitten.
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit nu eindelijk in de desert, heb die opdrachten voor toreno gedaan en heb nu vlieglessen, maar ik kom er gewoon echt niet uit. Die eerste, Take Off heb ik al zo'n 10 keer moeten doen, die tweede ging in twee keer en nu zit ik vast in de derde, circle airstrip, mijn vliegtuig klimt niet lekker en stuurt totaal niet. Iemand tips?
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    tip: door op je rechter pookje te drukken haal je je landings gestel in. ;) ook vond ik clockwise fijner. en dan nog iets zorg dat je heel zacht stuurt als je eenmaal controle verliest is het lastig terug te komen in je ritme.
     
  5. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is veel makkelijker als je ook met de witte en de zwarte knop stuurt, want dat is namelijk je achtervleugel. Als je dit combineerd met normaal sturen ben je veel wentbaarder. Dan haal je t wel n 1 keer.
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    hm vind ik niet, ik laat het vliegtuig altijd scheef gaan, veel makkelijker sturen en dan een beetje optrekken, ik gebruik nooit de het witte en zwarte knopje
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Pff, welgeteld die missie nu 27 keer geprobeerd, echt een kutmissie. Ik strand altijd na de tweede corona. Iemand tips om die derde corona makkelijk te pakken?
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die missie, is als je em eenmaal te pakken hebt (op de PS2 welteverstaan) heerlijk om te doen.. Ik heb er ook tallozen keren over gedaan.. maar uiteindelijk wel goud gehaald _O_

    Enne.. met chille muziek als K-Jah, moet het geen probleem zijn :+
     
  9. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    hm, ik vond deze juist makkelijk, maar die laatste bij de driving school, dat je met de super gt, schadeloos en binnen ongeveer 100 seconden terug moet zijn, die is pas kut!! duizenden keren over gedaan om goud te halen en dan krijg je ook nog eens zo'n @#$#^ hotknife wat een rot auto!
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die laatste van de drive school is idd kut, al had ik em wel vrij snel om me rijbewijs te hebben.. pas als ik alle missies heb gehad, ga ik alles proberen op goud te halen :cool:
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste van de Driving School had ik juist weer heel snel gehaald. Alhoewel ik de weg nu nog steeds uit mijn hoofd ken :+

    Over het Trottoir, naar de tramrails, zo de gehele straat rechtdoor afrijden, rechts, links, niet te snel naar beneden, 180 maken en dezelfde weg weer terug :)
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteravond rond 19.00 uur met deze opdracht begonnen, die Circle Airstrip. van 22.00 tot zo'n 22.30 ben ik ff naar beneden gegaan en rond 23.15 had ik inmiddels, vooral dankzij jullie tips en tips via msn, hem ineens gehaald.

    Toen de volgende, 'Circle Airstrip and land'. Dat circelen had ik wel eenmaal onder de knie, lukte de eerste keer in een keer, maar toen had ik al problemen met landen. Ook weer enorm vaak geprobeerd en ik heb ook vaak gehad dat ik weer een corona miste en dan kan ik maar beter neerstorten en opnieuw beginnen, want terugvliegen is moeilijker.

    Maar dat is mijn grote probleem niet meer, nu faal ik telkens bij het landen. Of ik mis de landingsbaan, of ik kom naast de landingsbaan terecht, of ik krijg slechts een score van tussen de 50-60%. Ik word hier echt gek van. Dit zijn mijn zaken die veel misgaan tijdens het landen.

    - Als ik aan de grond ben, stuurt hij automatisch van de baan af
    - Als ik aan kom vliegen en bijna op de baan ben, is mijn vliegtuig zeer schommelig
    - Ik kom vaak net verkeerd neer, waardoor mijn motor in de fik staat.

    Iemand tips om dit te voorkomen? Gisteren ben ik met deze van 23.15 tot zo'n 01.00 uur bezig geweest. 6 uur voor twee kleine mini-missies en nog niet gehaald :confused:
     
  13. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Het landen zelf vond ik niet zo heel moeilijk, maar dat circelen ervoor was een ramp voor mij (net zoals bij jou).

    Maar wat tips voor het landen:
    - Probeer in de lucht heel veel af te remmen en pas heel laat de grond te raken, ik stond bijna meteen stil toen in de grond raakte.
    - Ga niet tegensturen met de linkerstick terwijl je gaat landen. Hierdoor wordt het slingeren alleen maar erger. Stuur dus eigenlijk alleen maar bij met de zwarte en witte knop.
    - Probeer ook al zo recht mogelijk door de laatste corona (of hoe zo'n ding ook heet) te vliegen. Hierdoor hoef je dan niet tot nauwelijks bij te sturen.

    - Om wat tijd over te houden moet je misschien ook proberen alles wat sneller te doen d.m.v. meer gas te geven tijdens het circuleren, zo kun je alle tijd nemen om te landen.

    Succes MoB :)
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet het vliegtuig vooral laten vliegen.

    Niet te veel sturen met je analoge stik (alleen met scherpe bochten), maar je moet subtieler te werk gaan met de witte en zwarte knop. Dit werkt het best bij het landen

    Ik weet niet of je dit wel doet, maar het zou wel heel handig zijn: Wel je wielen bij het landen eruit doen. :D Als je dit niet doet is het niet zo slim :+
     
  15. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er persoonlijk heel veel aan gehad om bij die laatste corona al voordat je er doorheen gaat je wielen op te doen hierdoor is je vliegtuig een stuk wendbaarder en kon ik met een scherpere boog door de corona heen waardoor ik al meteen op een lijn met de langdingsbaan zat, vervolgens gewoon afremmen en landen en toen had ik hem gehaald! (overigens ook pas na 25 keer proberen ;) )
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het lastig, maar na een paar keer wel te doen. Straks komt er nog een missie van Toreno die wel verdomd lastig is, dus MoB bereid je maar voor :D
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die met onder de radar doorvliegen? die is eigenlijk best makkelijk als je de juiste route pakt *)
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    ja over San fierro en langs mount chilliad en weer terug
    Het was een heel eind, er kon dus makkelijk iets fout gaan.
     
  19. MarcoLex

    MarcoLex Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    andere missies????

    Als je bv. in een politie auto of een ambulance zit, komt er rechts boven in beeld dat je L moet indrukken om missies te krijgen die bij de auto horen (pimping, ambulance, politie enz).

    Maar L is natruurlijk ook remmen/achteruit. Dat gebeurt dus ook! Hoe krijg ik dan toch die missies te spelen?

    Marco
     
  20. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze bedoelen de Linker analoge stick, daar moet je op klikken...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina