1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor

    Victor Guest

    Je bedoelt zeker de RECHTERanaloge stick. :)
     
  2. Die15

    Die15 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je dan niet doen als je het spel niet 100% uitspeelt??
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt alles gewoon doen, maar het percentage zal nooit hoger dan 99% komen. Ook al heb je alles gedaan.

    edit:
    Of begrijp ik je verkeerd? :confused: Bedoel je wat er met het percentage gebeurt als je cheat of wat je letterlijk niet kan doen als je het niet helemaal uitspeelt. Want dat is niks, je kan het 100% uitspelen en dan krijg een Rhino, een Hydra en veel geld, maar verder niks.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  4. MarcoLex

    MarcoLex Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Heb nu al een aantal missies afgerond, maar mijn respect blijft maar extreem laag! Nu is het wel zo dat ik best veel mensen vermoord. Dit is wel in mijn eigen hood, maar geen mensen in het groen van mijn eigen gang. (dus alleen, paarse gasten, hoertjes, zwervers enz.)

    Hebben jullie dit ook?
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat gewoon super traag. Ik geloof dat ik hem pas de allerlaatste missie vol had, maar mij intereseerd het ook niet echt. Ik gebruik die mannetjes toch nooit... Je krijgt het dacht ik vooral door missies.
     
  6. MarcoLex

    MarcoLex Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de plattegrond in het spel zelf zo onduidelijk! Ik heb ook het idee dat op de plattegrond op papier meer dingen zijn aangegeven dan in het spel.

    Is er iets aan te doen dat de plattegrond duidelijker te maken? Ik weet al dat ie groter wordt als je op A drukt, maar dan nog vallen sommige tekens (bv. sprayshop) gewoon tegen de achtergrond weg.

    Het ligt in ieder geval niet aan de tv! ;)
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen last van.....mssn moet je denken aan een bril.

    Ik vind de plattegrond juist superhandig. Helemaal dat je zon rood puntje kan zetten om aan te geven waar je heen wilt. Ik kan alles supermakkelijk vinden met die map.
     
  8. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet...
    je moet maar eens wat van die hoodoorlogen veroorzaken en winnen.
    heb nog maar een paar missie's gedaan maar heb respect al vol.
    kan nu 7 man meenemen, passen toch niet in de auto :confused:
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, heb net de een na laatste missie gehad, en me respect mist nog een inieminie stukje..
    ik moet nog 10 % van de hood's, en dan kan ik aan de laatste missie beginnen
     
  10. hardcore-sjefke

    hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien tips over hoe ik dat vliegtuigje in de missie Supply Lines van Zero het beste kan besturen want ik kom echt niet eens tot aan de tweede courier of hij begint al te branden
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar die missies zijn toch niet verplicht om door te gaan naar Las venturas, meende ik gelezen te hebben? Mocht ik ze wel moet doen, iemand interesse in GTA: San andreas voor de xbox :+. Mochten ze alleen meetellen voor die 100% zou ik niet eens zo erg vinden, want ik heb wel eens gecheat :eek:, dus 100% haal ik niet meer.
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die missies van toreno vond ik erg makkelijk, en ik 'vloog' er doorheen :+
     
  13. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik kan ff niet op de naam komen, maar het is een missie bij de vliegschool waarbij je een jetpack moet stelen. Dat lukt allemaal, maar als ik dan naar buiten vlieg krijg ik gelijk een raket tegen me aan, hoeveel ik beweeg/slinger.
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet gewoon zo snel mogelijk naar voren drukken en hard weg vliegen. Ik had meer moeite om het te stelen.
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik de eerste keer ook, daarom ging ik de 2e keer eerst zo ver mogelijk van die 'sam-sites' weg en dan met een ruime bocht er om heen. denk er aan dat je ook laag bij de grond blijft!!
     
  16. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, je kunt tijdens die missie ergens de SAM sites uitschakelen. Het eerste stukje wat je ondergronds doet, daar kun je Your-way-to-escape makkelijker maken.
     
  17. MarcoLex

    MarcoLex Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de missie "Wrong side of the track", waarbij je die ventjes op de trein moet neerknallen. Er blijft er bij mij steeds eentje over!! :mad:

    Wie heeft een tip?
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer te hooveren, en knal ze neer.. als je de meeste hebt gehad, landen op die trein, en dan die pakketten pakken, als je dat gedaan hebt, kom je ondertussen die ventjes nog wel tegen, dan kan je die ook neer knallen.. gaat staand wat makkelijker dan vliegend imo..
     
  19. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me tips geven hoe ik bij de eerste missie van zero (zendmasten niet laten stuk maken door mini vliegtuigjes) ???
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    [search]Hier heb je een tip.....[/search]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina