GTA : San andreas Officieel naar PS2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Youngster, 1 mrt 2004.

1. Youngster

Youngster Guest

Vandaag is bekend gemaakt dat de nieuwe GTA exclusief voor de ps2 komt, en word werwacht tussen 19 en 22 october.

Jammer dat ze hem ps2 exclusief maken want de graphics zijn minder en de besturing vind ik niet zo fijn.Ik had em liever ook op de xbox zien komen maargoed heb ook nog een ps2 dus voor mij is het niet zo heel erg.:+

Hoop wel voor de andere mensen dat ie tenminste ook op de PC komt....

Bron:Gamer.nl
    .Rockstar Site

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2004
  2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hij komt zeker na de PC..... heeft Rockstar altijd al gedaan.
    En gezien de uitstekende verkopen van de Xbox versie komt ie vast vrij snel op de Xbox.....

3. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    als ie maar naar pc komt !!!

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Er waren al meer namen bekend gemaakt o.a. GTA: Tokyo enz.. En deze was er een van, maby more.. In ieder geval dit zou slechts een soort uitbereiding op GTA 3 zijn net als Vice City was, niet heel bijzonder dus maar echter wel weer een aanwinst voor de GTA freak!

Ik wil een GTA die beter is dan GTA 3, die vond ik namelijk niet echt geweldig maar dit kan een leuk tussendoortje worden!

Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  5. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg net al een mailtje ervan ... Met hele tekst ensow.. :) Kan wel screenshot maken als u wilt ?

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat willen we

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit word de definitive naam!!!

8. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat staat ook in de topic, DUHH! ( *geintje* )

9. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je doen in de nieuwe GTA????

10. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Rijden, knallen alles wat je in de andere ook doet?! (Lijkt me, wat anders?)

11. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    welke steden??? zoort GTA 3???? of VICE????

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Booster, relax eens een beetje joh :)

Niemand hier kan je vaststaande info geven over deze game aangezien er nog helemaal niets is vrijgegeven. Hou gewoon de Rockstar site in de gaten die in de openingspost staat en je komt er vanzelf wel achter.

13. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe bedoel je..? Andere op de planning dit zijn ze...!

Grand Treft Auto: Botega, Grand Treft Auto: Tokyo en Grand Treft Auto: Sin City

Zo melde de PU (zie nummer 03 2004) blz. 19
    (Daarnaast zouden de rechten voor delen 5 en 6 ook al vast gereserveert zijn!)

Maar deze extra delen worden dergelijke uitbreidingen, net als Vice op GTA 3.. Wordt dit de uitbreiding op Vice?

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik toch overduidelijk bedoel is dat het op dit moment geen enkele zin heeft om naar inhoudelijke dingen te vragen die helemaal nog niet bekend zijn gemaakt. Tot die tijd is alles behalve de naam pure speculatie of niet soms? Dat zelfde geldt ook voor al die namen van mogelijke opvolgers die jij opnoemt. Misschien komen ze en misschien ook niet. :)

15. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien is het alleen maar een lokertje om ons de tuin om te leiden, echter deze zijn officieel door Take 2 bekend gemaakt (zie eerder genoemde namen!)

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Best triest dat exclusive gedoe, moet andere console weer aantal maanden wachten, zoals wij waarschijnlijk met Xbox:mad:

17. crazy_boy_19

crazy_boy_19 Da fOoTiEmAzTaH

Leuk Bevonden:
    0
    YESSSSS vette lol :9

inderdaad beetje jammerO-)
    ondanks al dat geld, en opkopen van developpers gaat GTA toch exclusief naar _O_ SONY _O_ PLAYSTATION _O_

heerlijk, tot oktober wachten
    das toch een stuk korter dan xbox*)

ps de controls van playstation ownen aars
    er is geen betere controller denkbaar

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hè bah. Nou moet ik GTA wéér missen. Het is dat Double Pack was verschenen anders had ik ze nooit gespeeld. Ik heb geen ps2. En dan zal hij wel op de pc verschijnen, maar mijn pc kan dat toch niet aan.

19. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja ik vind alle controllers wel lekker in de hand liggen dus zowel van PS2 als XBOX als GameCube

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de xbox controller het beste, ligt bij mij het lekkerste in me klauwen. Ps2 kreeg ik snel kramp van. Gamecube controller heb ik maar 1 of 2 x aangeraakt maar kvond de knoppen indeling nogal gek. Maar om hier geen welke is de beste topic van te maken ff ontopic:

Ik vind het jammer dat het weer exclusief voor de ps2 komt. Ik bedoel maar: Face It, ps2 is alweer verouderd. De graphics kunnen bijv. niet veel beter worden enz. Waarom maken ze er geen xbox, ps2 en pc game van. Ik durf te wedden dat ze dan veel beter verkopen, zie de charts van xbox en ps2. Staan telkens voor lange tijd op de top. Ik had gehoopt op een heel nieuw deel met nieuwe engine enzo, maarja het zij zo :)

Deel Deze Pagina