GTA:San Andreas op meerdere DVD's handig?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxgangsta, 19 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, iedereen wacht natuurlijk met smart op de volgende GTA titel. Sommige zijn natuurlijk van plan om te normaal te kopen (_O_) en andere mensen zoeken een wat lelijkere manier (:{).

Maarja, ik heb dus gehoord dat San Andreas voor de xbox op meerdere DVD's word uitgegeven. Hoe gaat dit in godsnaam werken? Het lijkt me dat SA zo groot word dat je wel zoveel data nodig hebt om hem te spelen dat het gewoon op een dubbel-DVD komt!

Als SA op zo'n dubbelschijfje komt, kan de xbox dat wel lezen? Ik heb daar namelijk nog nooit wat over gelezen of gehoord..

Maarja mensen, ik wilde even weten of het van Rockstar handig is om SA expres op een dubbellayer-dvd te gooien i.v.m. illegale praktijken?

Wat vinden jullie hiervan?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Volgens mij kan de xbox wel duallayer dvd's lezen dus het moet geen probleem zijn om SA op een dvd te krijgen (is op de Playstation 2 toch ook gelukt).

Maar waarom post je dit niet gewoon in het SA-topic, is net zo makkelijk

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ok, thnx voor de tip, maar ik wilde graag weten of jullie het met me eens zijn dat het zowiezo een slimme zet is van Rockstar om het op een duallayer-schijfje te branden. Dit aangezien er nu geen manier meer is om SA te branden (tenzij je een dual-layer brander hebt).

4. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dual layer brander is vaak ook geen onmogelijke luxe meer hoor.
    45 euro en je hebt er een.
    veel xbox games maken volgens mij al gebruik van dvd9 dus de games zijn zoweiso al 5 gb of groter tenzij je bepaalde dingen eruit sloopt maar dat is vermindering van het spel vind ik.
    en nog een ander punt is volgens mij booten de meeste mensen hun games toch van hd als ze het hebben gemod.
    dus voor het kopieren zou het geen tot amper invloed hebben

5. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, hier hebben we een speciale thread voor.

En San Andreas komt gewoon op een schijfje :).

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij heeft niet elke gast met een gemodde xbox een grotere HD erin, volgens mij kan er maar iets van 4GB op 1 schijf!

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de xbox kan een dubbelschijf lezen. Maar hij komt gewoon op een normaal schijfje hoor als het goed is. Waarom zou ie op een dubbele komen? Kunnen we niet beter verder gaan in de thread die metal wolf gaf. Daar is het ook al gevraagd. Maar dat je het in ieder geval al weet ih.

8. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al gepost in de andere thread, maar nog even snel.. Alex RS, wat bedoel je moet een normaal schijfje (4,7GB?)

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de normale ja en een xbox heeft btw genoeg HD-ruimte voor 2 games, maar dat terzijde. Volgens mij komt hij ook gewoon op 1 dvd'tje.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Dual layer betekend dat een schijfje op 2 lagen wordt gebrand en dus 2x4.7 = 9.4 gig oppast

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En dat betekend dat het spel nog groter wordt dan MGS² op de Pc (7,5 gyg) :cool:

Dit lijkt me niet ... Op de ps2 staat SA tog ook gewoon op 1 schijfje :confused:

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    @xboxgangsta
    Deze thread gaat dicht ivm bovenstaande.

Even voor alle duidelijkheid. Het is niet de bedoeling dat het eventueel gebruik van een dual-layer dvd voor San Andreas aangegrepen wordt om een discussie te beginnen over branden en modden.
    Wanneer dat wederom gebeurt lopen degene die dergelijke posts plaatsen kans op een OW en/of andere maatregelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina