1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA San Andreas] Show je picture

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex RS, 11 jul 2005.

  1. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee,

    Ik maak een nieuw topic aan (met toestemming van Volkoren) waar het de bedoeling is om je coolste/mooiste foto's te posten die je gemaakt hebt tijdens het spelen van GTA San Andreas.

    Voor de duidelijkheid. Een fototoestel is te halen in CJ's huis in Grovestreet, naast je bed. Je hebt ook de mogelijkheid om een GangMember van jou een foto te laten nemen. Loop naar een van je Gang Members en gebruik dan de linkse trekker om hem een foto te laten nemen. Je kan bijvoorbeeld foto's nemen van mooie uitzichten vanaf een berg of b.v. een foto van jou en je Gang of van iets wat jij mooi vind. Maakt niet uit...

    Door een bepaald probleem is het me niet gelukt om foto's te nemen maar binnenkort post ik ook een aantal foto's die ik ook nog wel in de beginpost zet.

    Nou, veel plezier en maak een boel mooie foto's zodat we allemaal mee mogen genieten. Er is verschrikkelijk veel te zien in de grote staat San Andreas dus deze thread zal niet snel gaan vervelen omdat er veel verschillende foto's worden gepost

    Vanaf nu mag je ook je personage uit het spel posten. Foto's van jezelf kenden jullie vast al maar nu een duidelijke foto van hoe je er precies uitziet mag ook. Er zijn veel mogelijkheden om je CJ aan te passen en dat is het showen wel waard.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    heey, coewl, ik zal zo kijken wat ik kan doen :D
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik zal proberen een foto van bigfoot te maken :D
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al heel lang het idee om zo'n thread te maken.
    Had al een paar foto's op me computer staan.
    Ik vind foto's maken in dit spel zo cool.
    Heb er nu ongeveer 130 gemaakt.
    Post er morgen wel wat leuke :).
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Grovestreet:
    [​IMG]
    Een chik op het strand:
    [​IMG]
    Cluckin' Bell in de fik:
    [​IMG]
    Vanavond post ik nog meer... _0/
     
  6. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    WTF is in die laatse foto een sand storm:confused: (toch neit sand storm cheat gebruik daar binnen?:9

    edit:/ lees net : (dat die in de fik saat dacht dat het zand was 8) 8) ) beetje te veel gta gespeelt 8)

    echt wel vet man 8)
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  7. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke thread!
    hoe kan ik foto's posten?
    ik maak met me digitale camera een foto van me tv,sluit me camera aan en dan...??
    ik heb in een kleding zaak een foto van mezelf gemaakt in de spiegel,ziet er ook wel vet uit!
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is overbodig xa je hoeft je imageshack link niet percé tussen img codes te zetten. (iig doe ik nooit)
    Leuke thread Alex RS, goed verzonnen.. Lag voor de hand natuurlijk dat zo´n thread zou komen, maar de info die jij gaf over dat een gangmember een foto van je kon maken wist ik nog niet. coowl 8)
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is overbodig xa je hoeft je imageshack link niet percé tussen img codes te zetten. (iig doe ik nooit)
    Leuke thread Alex RS, goed verzonnen.. Lag voor de hand natuurlijk dat zo´n thread zou komen, maar de info die jij gaf over dat een gangmember een foto van je kon maken wist ik nog niet. CooWL 8)

    edit: oeps dubbel post :confused:
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé ik heb de edit knop gevonden :9
    edit: :+ srry verkeerde topic...

    man echt ik luister wel naar spam fm maar... excuses... jammer dat je je eigen posts niet kan verwijderen :mad: ik zal bij mijn andere overbodige posts, foto´s uit gta deponeren..
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm WTF, je doet het gewoon opzetterlijk. Ik zie geen *edit staan. Als je gaat spammen doe het dan goed. Back on topic
     
  13. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, bedankt. Ja vond het wel een leuk idee. Nu zal ik kijken wanneer m'n zus weg is want dan kan ik haar camera weer effe gebruiken want die van mij is effies kapot :'-( Alleen het jammere is dat je met zo'n foto die een gangmember van jou maakt niet ver kan zijn. Je kan maar 4 meter afstand hebben ofzo. Verder kan je niet.

    En probeer volgende keer te editen ok :)

    /Edit:
    Ik en ''The Gang'' *)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je ziet er niet uit! In het groen! Of kan dat niet anders?
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan dat anders! Maarja, ik wil natuurlijk herkend worden als 1 van de members van de 'Grovestreet Families'. :) GROVESTREET FOR LIFE HOMIE! _O_ :+
     
  16. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dat heb je met strings/tanga's he... 8)

    btw: je kunt op nog wel meerdere plekken een camera vinden, bijvoorbeeld bij het voorportier van de country club van San Fierro, en nog wel meerdere plekken, die ik nu ff vergeten ben..
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    ... Bij een kerk in San Fiero. Bovenin, in het midden ongeveer :)
     
  18. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die chiks op het strand zijn echt geil. Die zitten telkens aan hun tieten en aan hun reet. Toch maar een fototje van genomen. Het leuke is is dat die mensen op het strand ook op handdoeken van R* liggen. Zal er ook nog wel eens een foto van nemen. En mensen... Maak a.u.b. een paar leuke foto's en post ze hier!
     
  19. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    :{
    :eek: doed
    dat is ziek :)

    ik post ook wel even een keer mijn fotootjes, kijken of er nog wat leuke bij zitten _0/
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja graag! :)
    En ja, ik val nou eenmaal op Cyberbabes. :D DOAX heb ik daarom ook lang kunnen spelen ;)
     

Deel Deze Pagina