Eindelijk de eerste screenshots!!! nu maar hopen dat hij ook op de wonder(x)doos komt. Wat denken jullie??? www.rockstargames.com/sanandreas/
kijk in het pc/ andere games forum, daar staat al een thread over deze game, maar ik denk zelf dat het niet veel anders is dan vice of gta3.
heey kun je in GTA SA ook fietsen whahah coowl mja k hoop wel dat hij ook op de Xbox verschijnt dat lijkt me wel weer een ruig spel
nja,denk gezien t succes van de gta double pack op xbox dat ze deze ook slechts tijdelijk het "ps2-exclusive" zullen geven.hoop t althans,want t lijkt me wel geinig
Lijkt me wel vet. Lijkt me weer is wat anders, hoop alleen wel dat et gangster achtig is. Niet zoals dat Vice City, waar je meer et idee krijgt van een tropisch eiland dan van een soort gangster idee. Bij GTA III had ik dat gevoel wel. Hoop bij deze ook weer !!
(bestaat deze nu nog??? , maarjah, wie zit er met dit weer ook binnen ) Maar ik vond vice veel beter als deel 3, omdat de sfeer lekker fijn was, drugs, foute kleding, hun muziek, en golf... De sfeer van het nieuwe deel staat me nu al niet echt aan.
Damn, jammer dat je met een neger speelt. Ik bedoel niet omdat het een neger is (voor ik allemaal verwijten krijg), maar omdat die neger nep gangster sfeer me niet bevalt. Geef mij maar de stijlvolle mafia zoals met the don in gta 3. Maar evengoed ziet het er vet uit.
nja,maar komen nog mafiagames uit (the godfather,interview with a made man,...),en nu ook eindelijk es een game in the hoods.vind t alleszins fascinerend wereldje,die streetgangs en zo,dus stat me zekers wel aan