Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit zijn enkele van de nieuwe onthullingen. Wil je ook alvast weten wat je op het gebied van missies te wachten staat, dan kun je dit in het Duits nalezen bij GameFront. GTA: San Andreas verschijnt op 22 oktober exclusief voor de PS2. Als de geruchten kloppen, zullen de Xbox en PC versie al in de eerste helft van 2005 volgen.

    er zijn al behoorlijk wat geruchten dat hij ook op de xbox zal verschijnen _O_
    hopelijk hebben ze gelijk

    bron:
    www.gamers.nl *)
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat ze eerst een ps2 versie maken en dat een pc en xbox versie maken maar dan veel mooier.

    En met grotere steden.
     
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    is wel te hopen want ps2 versie is echt niet mooi.
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik had het net ook gelezen. Ziet er inderdaad goed uit. En ik hoop echt dat hij dan op de xbox uitkomt. Zo'n kans moet Bill echt benutten. Gewoon veel geld geven, ze zullen heel veel terug krijgen. In ieder geval van mij.(En nee Dioga, niet meer als een paar miljoen:)) Laat gta: sa maar komen_O_
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb het gevoel dat Driver 3 beter is.
     
  6. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    nja,met de double pack hebben ze toch wel wat binnengerijfd,t zou dus raar zijn dat ze deze kans niet aangrijpen
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wat lul je met driv3r!
    dat lijkt er niet eens op!
    alleen omdat je met driver3 nu uit je auto kan lopen moet het meteen met
    gta worden vergeleken. GTA is een one of a kind game. de feeling die daar in zit
    vind je in geen enkele game. en gta san andreas is cker 5x groter dan vice city!
    driver 3 zit trouwens ok vol met bugs enz!
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oke. in driv3r zit je vaker in een wagen dan in san andreas maar toch heb ik het GEVOEL!!! dat driv3r beter is.
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, deze GTA lijkt me dus echt echt een stuk minder dan de voorgaande.
    Ten eerste, what's up met dat hele sim-gedoe?
    En die hele getto-pimp omgeving en alles, ik dacht dat je zelf je character kon samenstellen? Ik voel er dus niks voor om met zo'n 'gangster' te spelen. En dan die setting. Why? Ik had liever een wat meer hedendaagse setting gezien, maar in plaats daarvan krijgen we een Vice city look-a-like voorgescholtelt? :{
    Zoals ik het nu zie wordt er op elk aspect van Vice doorgeborduurt. Niet dat dit het een slecht spel maakt, maar ik had liever wat nieuwe features gezien. En dan neit van die kleine dingen zoals; Wow, ik kan op een fiets! :eek:.
     
  10. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dus echt niet zin in een spel waarin je wat met een neger in een ghetto, fietsjes moet jatten van blanke kindjes.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  11. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    :+ :+ haha, lol :9
    maar 'k ben het wel met je eens :) heel afgezaagd!
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG _O_ :+
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je de mensen bij Rockstar wel kunt vertrouwen op iets extra's. Kijk nou is naar de verschillen tussen GTA1, GTA2, GTA3 en GTA: Vice City. Mijn gevoel zegt me dat ze met heel wat meer dingen aankomen dan een paar fietsjes....HÉÉÉL wat meer!
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jah en wie zegt dat je met een neger speelt!
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat zeggen we niet, we zeggen alleen at we dat niet willen. En heb jij al een pic met een blanke gezien?

    Het verhaal speelt zich af rondom Carl Johnson. Na vijf jaar in Liberty City te hebben gewoond keert hij terug naar zijn oude buurt in het getto van Los Santos. Hier is hij naar toe gegaan na de dood van zijn broer Brian, waarvan zijn oudere broer, Sweet Johnson, hem de schuld gaf. De reden van zijn terugkeer is het plotselinge overlijden van zijn moeder. Bij terugkomst wordt hij herenigd met zijn familie en zijn oude bende; The Orange Grove Families. Zijn broer en zus kunnen elkaar niet luchten of zien en zijn voormalige bende kan zich amper staande houden op straat tussen de andere bendes.

    Carl wil absoluut niet terugvallen op zijn oude straatleven, maar het lot bepaalt anders. Zijn bende wordt onder druk gezet door twee corrupte politieagenten, Frank Tenpenny en Eddie Polaski. Natuurlijk loopt alles uit de hand en bevindt Carl zich al snel in een avontuur dat hem door heel San Andreas leidt. Hij moet vechten voor zijn familie, zijn bende en zijn eigen leven.


    Uit deze tekst kan ik wel zo'n beetje een beeld vormen v/d hoofdpersoon, jij niet?
     
  16. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hele ghetto gedoe dat het daarom draait vind ik juist echt geweldig.
    ik hoop dan ook heel erg dat ie op xbox zal verschijnen
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom zou je niet met een neger willen spelen dan ? Lijkt me juist wel cool, lekkere driveby's en alles. Als het missie systeem maar wat anders doen, want loop erover heen gedoe vind ik niks. Ook als je mission failed is moet je et opnieuw doen, wat ik wel jammer vind. Ze moeten doen dat als je mission failed, dat ze dan bij de volgende missie van die vent dat die vent pissed word, dat lijkt me veel beter als dat je alle vrijheid hebt, maar je dezelfde missies steeds over moet doen, met dezelfde filmpjes +_+
     
  18. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik echt brute discriminatie, als je niet met een neger wil spelen in een spelletje... :mad:
     
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Zwart/Wit, wat bout het. We are all people.
     
  20. VinZ

    VinZ Guest

    Het gaat niet om het kleurtje. Het gaat om het sfeertje ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina