GTA: vice city, is hij leuk?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 24 nov 2002.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    an de gelukkige ownerz van de ps2: is vice city leuk? Ik ga namelijk vor deze game apart een ps kopen!8)

2. markorius

markorius Guest

ja ik heb gisteravond zitten spelen, echt vet spel hoor, ziet er best leuk uit en de gameplay is gewoon supergrappig

3. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft het beste spel ooit. Alleen jammer van de pop-up en dat het spel het verkeer snel "vergeet". Als je een auto ziet langsrijden en je draait je om is ie soms al verdwenen. Verder is ie op alle punten beter en uitgebreider dan GTA III.

4. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen laden duurt best lang vind ik.

5. markorius

markorius Guest

idd. duurt vet lang

6. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als je het spel opstart ja.

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. Nu snap ik iets niet...
    Jij gaat voor deze game een PS2 aanschaffen.. Maar je wilt weten of die leuk is.. :confused:
    :{

8. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    hij is wel vet ja alleen is het echt vervelend met auto's die ineens opduiken. en dan weer verdwijnen

9. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de auto's verdwijnen is net zoals bij GTA 3 en dat komt doordat de PS2 niet genoeg memory heeft om alles in op te slaan.

10. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter wachten tot hij op de PC komt. Scheelt een heel hoop centjes:D

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dit spel is ZOOOOOOOOOO vet, het is de enigste reden waarom ik haast geen Splinter Cell speel.
    Errug verslavend en echt veel te doen (buiten de missies om), echt een topspel....

12. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    op de pc is ie:

-mooier
    -lekkerdere besturing (ps2 controller zuigt, krijg je heel snel blaren van, zeker bij verslavende games als vc)
    -overzichtelijker
    -goedkoper
    -cheats handiger, beter te onthouden

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maar hoe komt het dan dat GTA3 op de pc hetzelfde probleem heeft? Geheugen genoeg op je HD zou ik zeggen...
    idd erg irri, liep ik me ook altijd aan te ergeren (zie je een mooie bak om te carjacken, draai je je om, is ie weg! :mad: ).

14. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    GTA III op de PC is een port van de PS2. Ze hebben dus niets eraan veranderd. Vandaar dat ie dezelfde pop-up en pop-out heeft als de PS2 versie.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem van de week uitgespeeld en ik vind Vice City het beste spel ooit!
    Het is inderdaad een goede reden om een PS2 te kopen!
    Tip: De Getaway is trouwens ook een reden om een PS2 te kopen.
    Als je Vice City een vet spel vind dan deze ook!

16. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2

vice city is geen rede om een ps2 te kopen...
    the getaway maybe...
    zie redenen over vice city hieronder:

17. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ow man, dit spel is zoo gaaf, ik heb em een paar daagjes geleden gespeeld bij een vriend, had ik maar een ps2:D

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    -Op de pc zal die best iets mooier zijn maar op de ps2 schokt ie tenminste niet.
    -Nee, op een toetsenbord kan je lekker sturen!
    -Waarom overzichtelijker?
    -Niet waar bij Media Markt is ie 49.95 euro.
    -Cheats helemaal niet handiger en makkelijker te onthouden.
    Op een toestenbord zitten veel meer toetsen dan op een ps2 joystick!

19. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    - op de pc hoeft ie absoluut niet te schokken als je een beetje systeem hebt thuis, daar komt ook nog 's bij kijken als die schokt dat je een paar dingen aan en uit kunt zetten
    - een toetsenbord is juist wel makkelijker te besturen, daar je meerdere vingers gebruikt, bijv. wasd, je hebt er 3 vingers op en dat stuurt (geloof mij maar) veel handiger en vervolgens gebruik je met je rechterduim de spatie alszijnde handrem/rem.
    - ik snap deze opmerking eerlijk gezegd ook niet, misschien dat degene die het heeft neergezet kan verduidelijken :D
    - Waar, maar niet iedereen heeft mediamarkt bij hem/haar om de hoek 8)
    - cheats zijn juist wel makkelijker, dankzij de meerdere trainers hoef je helemaal niets te onthouden en in te toetsen en al zou je moeten intoetsen is het toch makkelijker om woorden zoals (ik noem maar wat) "jackbrown" in te toetsen (of te onthouden) dan driehoek, vierkant, 2x driehoek, boven, beneden beneden, links rechts rechts, paralel 8)
    Dat er op een toetsenbord meer toetsen zitten dan op een ps2 joystick is me denk ik wel duidelijk (voor iedereen eigenlijk), maar what's the point? Als je een bepaalde knoppencombi hebt samengesteld en 2 keer hebt gespeeld heb je hem al onder de knie.

Al met al vind ik dat er met pcgames altijd wel voordelen aan zitten, maar dit alleen als je gewoon een beetje behoorlijk systeem in huis hebt :D

20. het spel verveeld supersnel, ik had hem een half uurtje gezien, en het was een beetje een saai en suf spel

Deel Deze Pagina