ja als je Vice city hebt kan je online. de patch it zo'n 250kb dus niet veel. klik maar dit is nog steeds een beta versie. En ik kan je zeggen er zijn echt tientallen bugs.
whoa! misschien ga ik hem dan toch aanschaffen of ik wacht de xbox versie af..misschien zit er wel een live optie in
D'r is ook al een volledige versie uit voor VC (maar die is nog zwaar klote) en met gta 3 kon je ook al online.
ik zelf was mijn cd-key verloren, dus heb ik hier en daar wat gedownload en ik kon zonder problemen online
ik heb het net even gedaan. idd best gaaf maar zwaar beta.. veel bugs en veel lag (ook met een goede verbinding)... Vooral vond ik het klote dat als je auto ergens aan de andere kant van de stad kapot ging je helemaal terug moest naar het enige punt (bij mijn weten) waar iedereen respawnt en waar de auto's staan.. beetje jammer.. ik heb dus ook menigmaal zelfmoord gepleegd ipv. helemaal terug lopen :{
over lag gesproken, al speel ik stottert het spel niet. maar ik kan alle magazijnen van mijn uzi op iemand leegschieten en nog leeft ie nog. Dit is toch een probleem wat word veroorzaakt door de lag?
Nou, ik had multi theft auto voor gta3 en die was echt niks, ik moest meteen het spel overnieuw installeren omdat gta3 hélemaal niets meer deed