1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gta vice city probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mutantemile, 23 okt 2004.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    undefinedundefinedgotver domme, ik heb nu gta uitgespeeld enzo, maar nu is er een probleem, elke keer als ik het speel, en ik ga bijvoorbeeld over een lange weg snel rijden, dan wordt het beeld ineens heel leelijk en daarna loopt me xbox vast, heeft iemand dit probleempje ook, geef ff de oplosssing, laterzzz
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook gehad, omdat er een hele grote kras op zat. Eerst leek het alsof de weg een gat was geworden en daarna liep hij vast. Misschien heb jij dit ook?
     
  3. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dan moet je maar zuinig op je xbox dvd's wezen!
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Lekker loos antwoord.

    Maar je hebt van die reinigingsdvd's die je in je xbox kan stoppen, want misschien is je lens vuil?!

    [Edit:) Dedemsvaart, hometown of very good skaters? haha, hometown of boeren! (jaja, ik niet, want ik ga binnenkort verhuizen)!
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  5. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb dat probleem ook gehad tot at ik erachter kwam wat het was gta is niet goed gemaakt zeggen de maker er van er komt een nieuwe versie er van uit en als je naar hun site gaat en je geeft ff een mailtje dan hebbie kans dat ze zeggen dat je de CD gta terug naar hun kunt sturen en dan zorgen hun dat je de nieuwe versie binnen nu en 6 weken weer in huis hebt ik heb het ook gedaan en ik krijg hem over 4 weken binnen heb er een e-mailtje va gekregen

    dear Afroman

    we know that there are some old versions of gta are but if u got the old send it back and we recieve u a new version.
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst maar is kijken of er geen grote krassen opzitten. Je dvd'tje schoonmaken. Eventueel de lens cleanen. Als hij het dan nog niet doet kan je je gta als "kapot" beschouwen.
     
  7. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Sturen ze jou een mailtje met "u" ipv "you" en "we know that there are some old versions of gta are but...." ?? :confused:
     

Deel Deze Pagina