Dat ie voor de Xbox nog even op zich laat wachten (als ie uberhaupt voor de xbox komt) wist ik al, maar hoe zit het met de pc-versie van GTA: Vice City? Is al bekend of ie op de pc komt en zo ja, wanneer? Bij GTA3 was het nl ook zo dat ie pas een paar maanden na de ps2-release in pc-versie verscheen. Lijkt me echt een wreed spel, GTA3 was al TOP, maar dit belooft nog veel meer!
Sony heeft een deal met Take2, er komt voor 4 jaar (ofzo) geen GTA game op een andere console dan de Sony Playstation 1,2 (3?). De PC zal waarschijnlijk dit spel wel krijgen aangezien de verkopen van de vorige ook zo goed waren. En ze willen GELD!!!!!!! GELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOOLAH!!!!!!! MONAAYYY!!!!!!!! TSJASTJING!!!!!CASH!!!!!!!RINKETING!!!!
Ik heb 'm gekregen van de sint.... Ik heb alleen nog geen PS2! Die zal ik dus deze week gaan kopen....
Ja die komt, stond in gamequest magazine; daar stond een intervieuw met een van de makers in. en die zei dat ze eerst een lange vakantie gingen houden, en dan aan de pc versie ging werken.
Dit stelt mijn geduld ernstig op de proef..... Can't.....wait......any.......longer...........must.......have.........Vice....City...... ]:- Maar heb geen zin, geen geld en geen behoefte om daar nou speciaal een PS2 voor te kopen. Ik wacht wel
VC is niet zo groundbreaking hoor. heb hem net een aantal uurtjes gespeeld. Is nog wel een topper maar niet wat je verwacht, ikzelf ben er blij mee moet ik zeggen