Kzit al een tijdje op die game te w88 tot ie naar de pc komt.... kheb wat vraaggies dus als je een antwoord op 1 van die vragen weet zeg t dan ff komen ze: 1. Wanneer moet ie ongeveer uitkomen? 2. Kan je ook online? 3. voor degene die m op de ps2 hebbe: Vond jij t een goede koop? 4. Zit er een goede verhaallijn in? that's it. thx als je een antwoord hebt
Hoi, 1. Het is nog niet zeker of hij op de pc komt, omdat deel 3 veel te veel illegaal werd verkocht en dat betekend verlies. 2. Bij deel 3 kon je ook niet on-line dus ga er maar niet vanuit. 3. Ik vind Vice City de beste koop de ik ooit gedaan heb. Dit is echt de beste game ooit. 4. Er zit een beter verhaal in dan bij deel 3. In Vice city zit wat meer diepgang. Ik hoop dat je nu de antwoorden hebt die je zoekt ! Met vriendelijke groet, Wouter Xbox. ps. check mijn avatar en wat er onder staat. zo gek ben ik van VC.
3. Kocht ik nou vice city voor de ps2, of de ps2 voor vice city... -DIE TUNES! ik faal vaak missies omdat ik niet uit mijn auto wil stappen -Dit spel heeft gewoon echt diepgang. Ik heb hem nu al 82 uur gespeeld en ik kan mijn lol nog niet op! 4. Ja ik vin best wel. Er is een punt in het spel warin je gewoon plekken koopt en daarvoor missies doet, maar de eerste 20 (ongv.) storyline-missies waren best wel cool
vice city komt trouwens wel op pc en dat is zeker, wil je bewijs? Kijk in de gamequest van een paar maanden geleden
ja dat bedoel ik... nou nie dat ik de gamequest lees maar khad er wat over gelezen op sites en in de PU
om antwoord te geven op vraag 3. Ik heb de ps2 gekocht voor Vice city en heb daar geen seconde spijt van. Dit spel is echt super top. Alleen voor de muziek is hij zijn geld dubbel en dwars waard!.
maaaaaaar, als je hem zo goed als uit heb gespeeld en eens gaat kijken wat er verder voor de ps2 te koop is (ik heb de ps2 speciaal voor vice city gekocht) dan is het echt vette bagger. De ps2 staat nu stof te vangen terwijl de GC en de Xbox om mijn aandacht vechten
neej, zo bedoelde ik het nie, zat meer aan de grafische kant te denken, want ok VC ziet er goed uit, maar als je bijv CMR 3 naar Rallisport Challenge legt dan zie je wat ik bedoel (droom GTA 4 of 5 op de Xbox 2, damn, fotorealistisch, gigasteden enz)
zo goed ziet vice city er ook weer niet uit hoor... het is niet slecht... maar kijk bijvoorbeeld naar MGS2 ofzo... ziet er grafisch ongeveer hetzelfde uit... en volgens mij gaat het bij spellen vooral om de gameplay, want zeg eerlijk de meeste spellen die in vergelijking met de meeste xbox spellen lelijk zijn zijn in principe toch wel mooi gemaakt voor op een machine van 2 jaar oud... en op de xbox zijn ook lang niet alle spellen grafisch sterk.. kijk bijvoorbeeld naar need for speed... en nog een aantal spellen... die zijn gewoon lelijk.... doa3 halo sc dat zijn gewoon een aantal spellen die hardstikke mooi zijn, maar nog niet eens de helft is zo goed...
1. Wanneer moet ie ongeveer uitkomen? 2. Kan je ook online? 3. voor degene die m op de ps2 hebbe: Vond jij t een goede koop? 4. Zit er een goede verhaallijn in? 1. Geen enkel idee. Ik hoor van allerlei kanten 2003. 2. Reken er maar niet op. 3. Ik vond het een waardelose game. Heb de game na 1 week weer verkocht. 4. Ik vond van niet, meningen verschillen.
I agree maar inelkgeval microsoft zou er goed aan doen door rockstar te kopen.... die PS2 kan die nieuwe games allemaal niet meer aan.... ok van mij mag ie op de PS2 maar breng m dan ook plz gelijk uit op pc
ik vind persoonlijk vind Splinter Cell een grafische topper, maar uh, we dwalen wel heel errug van van het topic.............