he ik ben in Vice city op zoek naar een strecht volgens mij is dat een limosine maar weet iemand waar ik die in vice city kan vinden alvast bedankt
als je het huis van diaz hebt veroverd is er daar een limozine of als je de lovefist missies hebt gedaan staat er daar ook een limozine (wel een andere)
ik heb dat huis van diaz dus veroverd maar bij mij staat er geen limo meer dus ... en die love fist limo is niet de goede die ik zoek.....
het heet een stretch en hij hoort volgens mij ook daar gewoon te staan.....aan de rechterkant van de grote trap aan de voorkant
Als je dat huis hebt, staat er weldeglijk een limo bij zijn huis, aan de rechterkant bij de trap. Staat hij er niet, rijd dan ff over de brug heen zodat hij weer gaat laden, dat je zo'n schermpje krijgt met bijv. welcome in vice city. Dan rijd je weer terug, en als het goed is staat hij er dan wel.
ja bij mij stond er ook altijd een limo bij dat huis. als je voor de trap staat, aan de rechter kant.
ik wist dat er daar altijd 1 staat maar er stond nu een ander maar toen ging ik daar mee rijden ben ik terug gegaan enstond hij er weer ja heel raar maar ik heb het in iedergeval toch bedankt
Het antwoord staat in deze thread: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=46197 Eerst zoeken dan pas thread openen, had je toch wel kunnen weten na 2 jaar