Ik heb gister GTA2 gedownload. En nog ff verder gezocht en kwam erachter dat je ook online kon met GTA2. Nu GTAan Andreas eraan komt, en somige niet kunnen wachten kunnen ze ff hiermee bezig zijn. GTA2 is gratis en legaal te downloaden. Ik zal ff uitleggen hoe en waar je wat moet downloaden.
Als eerste heb je GTA2 nodig. GTA1 & GTA2 zijn helemaal gratis te downloaden op de Rockstar site.
Grand Theft Auto 2
GTA2 is hier te downloaden. Je moet wel ff wat info invullen maar dat is niks speciaals. En daarna kan het downloaden beginen. GTA2 is 328 MB groot. (LEGAAL!)
Dan heb je een update nodig om online te kunnen. Die is hier te downloaden. Deze patch is 777 KB groot.
GTA2 Update Patch
Die moet je samen in je GTA2 map zetten.
Dan komt het programma voor online. Dat is GTA2 Game Hunter. Dit programmatje is maar 188 KB groot.
GTA2 Game Hunter
Dit moet je ook instaleren in de map van GTA2.
Als dit alles bij elkaar zit in 1 map dan kan je beginen. Je moet het GameHunters openen, Naam invoeren, en je bent er. Er zitten al wat nederlanders alleen het is nooit super druk.
Als er vragen zijn kunnen die hieronder gesteld worden. Ik hoop dat er meer dit gaan doen want het is best vet. _0/
Laatst bewerkt: 3 jun 2005