hey, ik vroeg me af hoe je op de legale manier naar de andere eilanden van liberty city kan...dus niet met vliegcodes enz enz mvg, tim
heh heh, het is mijn broertje gelukt om met die auto uit de showroom zo over de brug naar het 2e eiland te springen dan moet je die auto wel heel houden en als je op de (nog kapotte) brug bent moet je in het midden gaan staan en dan erover heen jumpen het kan echt!! mijn broertje
je moet gewoon al die missies afronden op dat eiland, daarna word de brug gerepareerd. gewoon alle opdrachtgevers dus ja. volgens mij
ja een vriend en ik hadden het ook een keer geflikt met een auto geloof ik, of was het nou met codes..
je moet alles uitspelen... volgens mij hoef je niet ALLES te halen maar wel bijna als ik het goed had.
ehm vliegen met de helicopter mischien of begrijp ik het nou verkeerd. of mischien met de boot of vliegtuig? gewoon je opdrachten doen. ik zou alleen willen weten wanneer je het hebt uitgespeeld. ik heb nu elke opdracht gedaan, en krijg nou helemaal geen opdrachten meer, maar heb ook niet echt een einde meegemaakt.
mijn broertje doet het altijd zo : hij doet de vliegcode en neemt een tank , dan draait hij de loop naar achteren en begint te schieten , en dan stijgt hij op
oke heel fijn die reacties, maar ik heb nog steeds niet echt antwoord op mijn vraag, kan iemand het een beetje precies uitleggen en niet zo oppervlakkig?
Ik heb het wel eens een keer gedaan met de vice city mod voor gta 3. Toen probeerde ik die tunnel in en ging die motor er op de een of andere manier doorheen!
ik denk dat de beste manier is om alles uit te spelen, gewoonweg alle missies doen en uiteindelijk kun je dan naar andere eilanden als je het op een minder "legale" manier wilt doen moet je een savegame van internet halen, waarbij alle missies al zijn vrijgespeeld veel andere mogelijkheden zijn er niet, naast het schieten met de tank en met de auto over de brug
gewoon om alle missies halen, ja om de paar missies ff kijken oftie al gemaakt is, maar volgens mij moet je ze eerstt allemaal gedaan hebben
gewoon simpel: op et 1e eiland ALLE missies doen die je daar krijgt, als je dat heb gedaan, zal de brug "gerepareerd" worden