Hey ik heb ff een vraagje...ik zat net crazy taxi 2 op de dreamcast aan het spelen en vroeg me gewoon af, is GTA 3 groter of kleiner dan CT2? Damn ik heb echt zin in GTA3...hoop dat ze in de xbox versie ook meteen die miami-levels ofzo gooien...zou ook wel tof zyn als je je eigen mannetje kon maken of byvoorbeeld een skater kon afknallen en dan zyn skateboard afjatten en zelf gaan skaten door de stad.... Of geld byverdienen door een hondje uit te laten ofzo (zoals in dat hond-uitlaat-spel van sega ofzo...)
ja, en dan kan je meteen je skateboard in die hond zijn aarsopening duwen! Zoals dat spel op Dreamcast, hoe noemt het nou weer? euh... ff denken
Ik snap niet wat je bedoelt met groter. Qua game of qua omgeving IN de game zelf. Naja enfin, of gta3 komt is nog steeds de vraag hoor. Ik ben eerlijk tegen mensen en blijf zeggen "vestig er geen hoop op" dan valt de teleurstelling altijd wel mee. Je hoort al een hele tijd niets meer van gta3, dus.....E3 zal het wijzen hoop ik. Al boeit het me niet enorm meer, heb hem al op ps2, is ook gaaf. Ciao
Ik bedoel qua omgeving IN the game...dus de stad zelf waarin je je voortbeweegt... Ik denk dat ie wel zal uitkomen op de Xbox....de x box is makkelyk om voor te programeren en ze hebben geen exclusifiteits deal ofzo met sony....
Ik denk echt wel dat hij uitkomt, ik bedoel, het is zo'n ontzettend bekend spel en dan wil rock* wel op elke console een versie hebben, want dan verdienen ze meer... Net zo als met Tony Hawk 3.
Nou de levels van Crazy Taxi zijn over het algemeen niet zo aso groot....ze zijn ingewikkeld dat is iets anders vinnik...maar als ik dan naar GTA 1 kijk..*jaja die oude..dan zie ik dat die levels wel degelijk groot zijn...