ik vind het echt :r dat GTA3 niet naar de xbox komt dat was nu echt een spel dat ik moest hebben! en sony koopt de exclusiviteit grr I hate Sony for that ik kan het wel op mn pc'tje spelen, maar die zal dat niet kunne trekke denk ek vinden jullie dit niet ]:- :r
Ik kan al wel zien dat Xbox-owners verwend zijn... en das alleen maar een goed teken Always look on the bright side of life tudu tudu tudu tudu
neenee, wou wel eens wete wat andere gamers erover dachte ik vond het echt erg... (speciaal voor xbox4life)
Boeit me eigenlijk niet veel... Er is op dit moment een spel in de maak.. Iets met Streets of LA, en dat spel gaat hopelijk meer rulen dan GTA3.. In dit spel heb je HongKong action ala John Woo.. Martial Arts, car chases... En een verhaallijn met allemaal extra kleinere missies ala GTA3... Dus het maakt me niets uit dat GTA3 niet komt..
Hier heb ik een linkje... Het is trouwens True Crime: Streets of LA! http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1538 Ik kan niet wachten op dit spel...
ik heb gta 3 voor de pc en dat is echt zo gaaf!!!!! dit spel moet echt op de xbox komen, het is echt . maar ja, als sony zit te flappen met geld dan zal het wel niet komen op onze doos. KUT!!!!!!!!!
Das mooi!!! Voor iedereen die ermee zit dat GTA3 niet komt, check deze link!! http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1538 Dit wordt je nieuwe hoop!! Hoop ik.. LOL!!
Tja... blijkbaar ziet MS geen echt potentiele hit in GTA3 anders hadden waarschijnlijk wel met heel wat meer flappen gewapperd. Vind het eigenlijk een beetje een gemiste kans voor MS, dit had nou juist die paar twijfelaars weer van Sony kunnen afhouden.
GTA3 was al een grote hit op PS2 en de xbox-versie was al geregeld, ware ze al aan bezig! Die zou normaal in november ofzo in de winkels gelegen hebbe, het is sony die ons een loer draait!
ja tzou beter zijn geweest dat MS een tegenbod had gedaan! Maar zoude ze dat wel gewete hebbe? enfin, mijn hoop is nu gericht op "streets of LA" en het wordt een topper (hoop ik)
Als MS GTA3 écht op de xbox hadden gewilt hadden ze nu alsnog die hele tent wel opgekocht, daar hebben ze geld genoeg voor.