Ik ben nu bij de missie waarbij tommy met een sniper die gangsta ventjes (en de bewakers) moet neerknallen op een schip en dat dat ventje die bij mij in de auto zat dan gelijk dat schip oprent en de missie over is. je hebt daar veel te tijd voor. kan iemand me helpen, thanks
Je moet gewoon op het dak gaan staan beetje inzoomen met de sniper en iedereen op het schil neer schieten.
eerst de bewakers of die gasten op het dak OF je moet gewoon allemaal auto's voor dat ene gastje zetten dat ie niet gelijk weg kan? ben er al paar dagen mee bezig
Hier is al een centrale thread over, daar zou ik even kijken GTA3 thread staat 2 topics hieronder Maja: http://forum.xbw.nl/showthread.php?s=&threadid=42815
Je moet een sniper nemen om de bewakers bij de overloop naar het schip neer te schieten. En dan neem je een bazooke om de rest snel af te maken.
Het zou beter zijn om je probleem iets beter uit te werken. Dat is voor ons wat makelijker om het te begrijpen. Nou goed, als ik het dus goed begrijp bedoel je die missie dat die vriend van je een boot gaat opblazen. Nou als je daar aan komt zie je als het goed is rechts van je een grote warenhuis. Zorg dat als die vriend van je klaar staat dat je op het dak van het warenhuis gaat staan. Begin nog niet met schieten want anders begint je vriend naar die boot te lopen. Als je nu op het dak staat kan je nu alles veel beter overzien. Veel succes.
8ball, de vriend, zal dus later via de brug de boot op komen lopen. ik ging gewoon op de plek van 8ball staan en zodra ik begon te schieten ging ie de trap op,
Aangezien er al aan grote GTA 3 hulpthread is en je daar je vraag ook al hebt gesteld, kan deze wel dicht.