Hallow, \o/ Als iemand nog uber grappige glitches weet in GTA4 (Grand Theft Auto 4) plaats die dan hier! Ook leuke easter eggs enzo zijn hier welkom! Waar ik ook echt naar op zoek ben, zijn gebouwen in de GTA wereld waar ik naar binnen kan! En dan ook vooral gebouwen waar je ook in de multiplayer naar binnen kan! Naja, met andere woorden... Plaats gewoon alle funny sh*t hier vette spots, gebouwen, easter eggs, glitches enz. Ik hoop dat jullie wat vette sh*t weten want dan word het nog leuker om online te spelen POSTEN DIE HANDEL!!!
dat vind ik dan best wel gay! ik zoek alleen maar wat funny stuff, en vind de topics die er al zijn te onoverzichtelijk! geef me dan in ieder geval ff een linkje mee ofzo
Er zijn inderdaad al zulke soort topics waar je je antwoorden kan vinden. Met de zoek functie kun je ze vast wel vinden. Als ik me neit vergis zijn er topics van Bugs/Glitches Easter eggs Waar vind ik wat Of je kan natuurlijk in Algemene Gta topic vragen. En natuurlijk welkom op het forum.
hehe, kijk dat is al een wat warmer onthaal als de vorige 2 users van t topic! bedankt, dan zal ik wel gaan vragen in t algemene GTA4 topic en wacht ik rustig het slotje af mocht iemand alsnog willen ingaan op mijn vraag/topic, stuur dan ff een bericht ofzo... want uiterraad ben ik wel gewoon nog op zoek naar die bende!
GTA IV: De grote waar vind ik wat thread Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV Stunt/glitch thread Easter eggs We hebben een GTA IV subforum gehad, dus er zweven nog een hoop van dit soort threads rond op het forum. Je kunt de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken en dan vind je er nog een hoop die ik vergeten ben. Ik ga deze thread echter sluiten. Je bent namelijk nogal vaag over wat die "vette sh*t" dan wel moet zijn en daarnaast post je zelf niet echt een voorbeeld. Ik wil je dus verzoeken om in een van bovenstaande topics of in de Algemene GTA thread verder te posten. Anyway, welkom op het forum! En aan de eerste twee reacties: Wannabe-mod gedrag wordt niet echt op prijs gesteld. Je kunt ook behulpzaam zijn tegenover nieuwe leden en toch hetzelfde zeggen.