1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wanneer gaan ze eens wat leuks in dat online gooien? Ben nu level 25, maar eigenlijk speel je constant dezelfde missies en eigenlijk alles is lekker repetitief. :+
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Als het goed werkt?
     
  3. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijkt ook iets te maken te hebben met Mission Replay, de game uitspelen en de hoogte van de Completion percentage. Gebruik maken van het 'Internet' op je mobiel tijdens een Mission Replay is volgens Rockstar het meest funest.

    Rockstar Support

    Maar gelukkig doet mijn mobiel en het 'Internet' het wel, zodra ik dus een oudere savegame pak. Daar heb ik dan ook nog niet aan de Mission Replay gezeten.

    Edit: Nu ik er over nadenk, heb ik tussen de laatste missie en het 100% behalen en 70 gouden medailles behalen, wel nog een Rhino en een Buzzard gekocht, dus het 'Internet' deed het toen wel.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2013
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb nog nooit mission replay gebruikt.

    En ik heb een aantal save games voordat ik de laatste missie doe. Internet werkt in al die save games, totdat ik die missie voltooi en de aftiteling krijg. Daarna werkt het niet meer en het maakt niet uit welke save game of hoe vaak ik hem ook opnieuw probeer door een oude save te laden.

    Punt is, deze bug is gewoon niet gefixt. Hij wordt veroorzaakt door de 'latest news' section op de homepage. Daar staan gebeurtenissen van de missies in. Blijkbaar raakt deze data op een of andere manier corrupt.
     
  5. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm, zeer vaag.

    Maar hoe ik nu mijn Online opstart is ook omslachtig. Eerst laadt ie automatisch mijn 100% savefile. Daarin doet mijn mobiel het dus niet. Dan ga ik naar Load en laad een 43% savefile. Daarin doet mijn mobiel het wel en vanuit daar ga ik naar Online via Invite Only Session, en dan kan ik prima mijn mobiel gebruiken.

    Rockstar moet maar gauw met die permanente fix komen.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2013
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik amuseer mij ontzettend goed met het hunten van bountes, oppikken van 'crate drops', gang-attacks en het af en toe chaos in de freeroam wereld maken met behulp van de "Buzzard Attack Helicopter".

    Om geld te verdienen en RP hou ik mij hoofdzakelijk bij het racen, afgewisseld met de mini games. :thumbs: Missies speel ik zo goed als niet...

    Gewoon voor genoeg afwisseling zorgen, en eigenlijk pas vanaf rank 25-30 begon ik het pas echt leuk te vinden. Zeker omdat er nu ontzettend veel 'gang-attacks' geopend zijn voor mij in de speelwereld! :cool:
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Bounty hunten, Yeah!
    Gister met twee lui vanuit een heli gejaagd. Geen buzzard. Gewoon ik vliegen, een de camera, andere schieten. Was met een maverick. Buzzard komt pas vanaf level 43 dacht ik.

    Nu alleen nog een cowboyhoed. Trouwens, Ik heb een suv waar 6 man in kan. Dat zou luek zijn met bounty hunten of gang attacks.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    We hebben weer een bad sports te pakken, 96 playtime uren!

    - Level 120
    Check

    - 1000 Achievement points
    Check

    - Zin om te spelen en moeite te doen om weer eerder van dat belabberde systeem af te komen
    NOPE!

    Ik vind het zo achterlijk dat mensen op je mogen schieten in hun auto, maar zodra jij die auto opblaast moet je 10k betalen en krijg je een bad sports waarschuwing (IceD in een flauwe bui geeft geen fuck en blaast diezelfde auto 3 keer op :+). Gelukkig ben ik het online gebeuren wel een beetje zat nu, missies doen is totaal zinloos, deathmatches worden gewonnen door degene die het langst achter een muurtje kan blijven zitten en de laadtijden zijn vaak om te janken met die serverproblemen na de laatste patch.

    Begrijp het niet verkeerd, ik heb me echt wel vermaakt met de online, maar Rockstar had het zoveel beter kunnen maken als ze alleen al langer dan een half uur getest hadden voordat ze Online uitbrachten. Alle easy money missies, glitches en races waar je overdreven veel xp voor krijgt hadden er niet in hoeven te zitten.
     
  9. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Playtime uren? Is bad sports playtime uren? :confused:
     
  10. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo.

    Wij zijn een serieuze playstation 3 crew die net is begonnen ik heb al veel ervaring in crew leiderschap. We zijn hem nu aan het opbouwen.

    Wij zijn een crew die veel communiceert via psn,skype,whatsapp.

    We hebben een hoog level en zijn veel online.

    We zijn een serieuze crew zonder kleuters.

    Ben jij ook serieus en wil je ook een leuke gezellige en goede crew die veel samen werkt? Join ons Dutch-Widow
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanaaf ook weer de nodige uurtjes online doorgebracht.
    Morgen alleen even kijken hoe ik Social Club op de 360 aan de praat krijg, zodat ik pics kan uploaden / bekijken.
    Verdiende centjes in een huis gestopt. Kan ik weer sparen voor motor + upgrades / armor / weapons etc.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ben ik dan de enige die nog steeds problemen heeft met de cloud servers van GTA Online?
    Ik heb geen internet problemen voor de rest. (xbox doorstaat de NAT test).

    Maar telkens weer als ik gta online ga spelen moet ik weer van voor af aan beginnen op het feit na dat ik al mn geld en level progress heb. Maar voor de rest verlies ik nog steeds alles, al 4 autos verloren die ik getaged had en alle missie progressie is steeds weg. Dus iedere keer als ik online kom krijg ik 100 tutorial messages over dat ik een auto verzekering heb (die ik dus niet meer heb) en hoe gta online werkt. En dan belt Lamar me weer dat als ik geld nodig heb eens moet beginnen met het overvallen van winkels en dan krijg ik weer zijn eerste missie weer om dat te doen. En vervolgens moet ik voor die Car Dealer weer een Ballas auto terug jatten.
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe exit je het spel?
    A: Home vast houden en console uit
    B: via (start) > online > leave gta online
    C: (down) > ander karakter
    D: Gewoon uit zetten
     
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    ik doe het allemaal:)
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat was weer een mooie avond gister :thumbs: Ik kan niet wachten op een Freeroam sessie met 16 players van hier! Dat wordt chaos! Gister met 4 gasten VS Cops was al een grote bende..

    Nieuwe online bak! High End Customized, ik kan niets meer verbeteren..

    [​IMG]

    Yes.. Full Chrome \o/
     
  16. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Nice Car!!

    Vanavond weer online? Dan doe ik ook wel mee:D
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    C ik ga naar een andere karakter. Wist niet eens dat B ook een optie was maar had wel gelezen dat je eerst naar single player moest gaan voor je online uitzet.

    Alleen gister kon ik helemaal niets doen want toen stond er gewoon een perma banner boven mijn minimap can't connect to the cloud. Dus toen maar gewoon uitknop. :+
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb je je DNS nou al's veranderd? :+ Dat werkte bij de meeste
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Bad Sports systeem is inderdaad vrij irritant en slecht gemaakt.. Paar keer zelfs al een waarschuwing gekregen terwijl ik er zelf niet eens iets aan kon doen. Iemand probeert mij te killen, rijdt zich vervolgens zelf kapot in een ravijn, zijn persoonlijke auto ontploft en ik ben de bad sport... 8)

    Als ik iemands persoonlijke voertuig herhaaldelijk opblaas kan ik mij er nog wel iets bij voorstelling. Maar gewoon één keer iemand opblazen moet vind ik gewoon vrij kunnen. Daarvoor zijn we toch verzekerd, en is het een game, niet?

    Voor leukere deathmatches adviseer ik om in de free-aim only servers te gaan spelen, dan word dat campen plus auto-aimen gelijk een stuk minder.
    Ben zelf nu bijna bij rank 75 (zonder boosten) en ik heb het idee dat ik dit nog wel weken kan spelen zonder dat het zal vervelen... :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee? Wat heb ik gemist? Bij mij staat DNS settings altijd standaard op automatisch. :+
     

Deel Deze Pagina