1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    En dan geen kogelwerende banden? Big mistake! :D
     
  2. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    DNS Instellingen
    Primary 8.8.8.8
    Secondary 8.8.4.4
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat CEES.S zei dus :+ Postte vorige week al ergens die oplossing, beter opletten Juuntje!
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn! Die moeten er zeker op, dacht dat ik ze er al op had zitten :+ :lol:
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  6. Timg237

    Timg237 New Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was wel vet jaaa :p ik ben nog steeds aan het sparen voor een appartement.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vraag me dan wel af. Hoeveel auto's heb je wel niet opgeblazen?
    Ik ben gisteren gaan feesten in een tank en heb daarbij aardig wat personal vehicles vernietigd. Kreeg wel vaker melding bad sport maar niet dusdanig dat ik in bad sport lobby kwam.

    EDIT: Is natuurlijk bedoeld voor het verhaal dat jij quotte van Iced.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Was inderdaad als reactie op Iced.
    Maar ik probeer bij alles wat ik doe persoonlijke voertuigen niet te slopen.. Eerst altijd de bounty spotten, en kijken of ie in zijn persoonlijke voertuig zit of niet, en dan plan van aanpak bedenken. In principe maak ik er best wel een sport van, een op zichzelf staande missie zeg maar. :9

    Heb wel het idee dat wanneer je een bounty met persoonlijke wagen en alles opblaast dat er minder streng beoordeeld word. Al kan dit toeval zijn geweest.

    Bij een missie voor Simeon waar je voertuigen moet opblazen een keer gehad dat ik alles op blies, en een teammate te dicht met zijn wagen er langs reed, gaat hij mee de lucht in.. Gelijk dikke boete en laatste waarschuwing. 8) (oftwel, als je wil kun je mensen gewoon kloten door zo dom te spelen, wat uiteraard een slechte zaak is)

    Ondanks dat ik mij erg goed vermaak online vind ik wel dat het hele gebeuren compleet uit balans is, in alle opzichten!
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Deze bad sports kwam na het opblazen van 3 auto's. Ik liep gister middag nog rond met een reward voor good behavior (korting in alle winkels :+). Ik snap best dat sommige mensen het niet leuk vinden dat ze constant vermoord worden, maar als er 2 mannetjes in een auto zitten die vrijwel niet te raken zijn (Entity met 100% armor is een kogelvrije auto als je hem goed gebruikt), dan plak ik er een sticky op. Waarom moet ik EN 10k betalen EN een bad sports waarschuwing krijgen terwijl ik mezelf gewoon verdedig. Het is niet zo dat ik willekeurig mensen achterna ging om auto's op te blazen, ze kwamen mij achterna.

    Nee, ze laten me wel met een minigun de straat op lopen om vervolgens meer dan 6 keer dezelfde mensen dood te schieten, voordat ze ook maar de kans krijgen om passive mode aan te zetten. Dat is ook lekker.

    Leuke auto, heb hem ook, maar sturen en remmen HO maar :+. Op de rechte stukken is het wel een leuk bakkie, kijk maar uit in random races (als je die nog doet), mensen beukten me van de weg puur omdat ik een auto had die zij niet konden krijgen :+
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik kreeg net een bericht dat er mensen zijn die de eerste $250.000 binnen hebben gekregen van Rockstar. *)

    Mensen hier aanwezig die dit misschien kunnen bevestigen, Rockstar site zelf geen update ofzo te bekennen.
     
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Net opgestart maar die 2,5 ton is nog niet bijgeschreven.
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wees blij... Ik kan nog steeds niet online|:- Alles bij elkaar denk ik een halfuurtje kunnen spelen, level 1 of 2 nu. |:-
    Gelukkig is de single player ook leuk:)
    Met de Xboxworld crew spelen schiet dus ook nog niet zo op...

    EDIT: Hij doet het:D:D
    Thanks Divimus:D
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    En alle statistieken zijn weer eens pleiten op Social Club... 8)
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ligt het aan mij of is 'Criminal Records' (die race om de gevangenis) zo bugged/glitched als wat. Ik doe werkelijk 4 races en ik ben level up van 28 - 29 8) (en dan wordt ik 1x 1e, 2x 2e en een keer 7e..)
    Je krijgt dan ook constant RP voor snelste lap o.i.d
     
  16. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Dat is wel een goeie race om snel te lvle.
    2 rondes per race is voldoende:)
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb mij momenteel naar een 4e plaats wereldwijd gegooid op de Leaderboards met darten. :cool:
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die rondetijden zijn ook zo bugged als wat.

    Ik heb op Criminal Records een tijd van 25 seconden gereden. Vervolgens krijg ik steeds meldingen (boven die minimap); persoon X heeft je rondetijd op Criminal Records verbeterd met 34 seconden enz. enz.

    En zo gaat het wel bij elke race.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja inderdaad, balkje ging lekker met 40% ofzo omhoog in 1 race. 8)
     
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Aan de andere kant moeten ze van R* ook wel zoiets er in laten, anders is het haast niet te doen om geld te verdienen, zeker voor de lagere lvl's want dan krijg je per missie maar iets van 1k tot 5k
     

Deel Deze Pagina