1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Werkt echt voor geen meter op het moment. Maar hopen dat het vanavond beter werkt want dit is waardeloos.

    Edit: @Tim: dat kan ook via SP, gewoon op start drukken en naar online tabblad gaan, zo heb ik ook XBW gejoined.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    ik ga het niet eens proberen, ik wacht wel even een aantal dagen...
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De Social Club website is ook ineens tergend traag. :+
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zal eerst alleen maar minder worden ben ik bang :+
     
  5. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Hoe kan het dat zo'n goede developer zich niet goed genoeg heeft voorbereid op dit soort mankementen...
    Ze spenderen 260m aan een spel maar vergeten wel even een fatsoenlijk aantal servers neer te zetten om het online zonder problemen te laten lopen. Not to mention dat die social club ook met dat snapmatic al problemen had dus dit hadden ze makkelijk kunnen voorspellen.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    1. 10.000 servers koop je niet zomaar in.
    2. Het is nu druk en ga je investeren in servers die je na 2 weken niet meer nodig hebt?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat vrees ik ook ja, zeker als ze zo in de US ook wakker worden. Gelukkig wel nog ff mijn aandelen verkocht haha.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Aight, kan eindelijk normaal spelen. Heb nu de eerste drug missie gedaan met moeite, had geen ammo meer dus moest die vehicle omver rijden. Kan iemand mij misschien joinen? Ik joinde 4x opnieuw een nieuwe server en toen werkte het.

    Kunnen we samen missies doen, krijg je ook meer geld. ;)
     
  9. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat denk ik ook. Half amerika slaapt nu nog/ wordt net wakker. In Europa werkt iedereen/ gaat naar school...wordt vanavond dus helemaal kansloos. Bij mij liep hij net na een half uur spelen vast.
     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here !
     
  11. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie werkt wil ik best joinen!

    GT: Bolleeder
     
  12. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg alleen maar ''joining gta online'' te zien, of blackscreen
     
  13. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ze hebben dat snapmatic gezeik nog niet eens fatsoenlijk opgelost terwijl dat dat veel minder vereist. Hoe lang zal het dan wel niet duren tot dat ze de problemen voor het verbinden met gta online gaan oplossen wat veel zwaarder is. Ik zeg toch ook niet dat ze gelijk 10.000 servers moeten aanschaffen maar ze mogen zeker wel wat sneller zijn met problemen oplossen.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Omdat het niet zo makkelijk is, je zet niet zomaar wat servertjes neer die het gelijk oplossen. Zelfs een Blizzard faalt nog steeds de eerste dagen, die hebben toch wel wat ervaring met servers e.d.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Uur zonder problemen kunnen spelen. Best tof, lijkt me leuk om over een tijdje als het goed werkt eens met wat XBW'ers te spelen :)
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Ik probeer het vanavond nog wel een keertje oid. Ik twijfel of ik voor een chick of een gozer ga als character.
     
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Dusdat..
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De game is meer dan een miljoen keer de toonbank overgegaan. Er zijn zoveel spelers die tegelijkertijd online proberen te komen dat de servers dit gewoon niet aankunnen. Je zegt nu dat ze niet veel servers kunnen inhuren maar wel het probleem moeten oplossen. Dat spreekt elkaar tegen.

    Ze hebben zelf al aangegeven dat de bedrijven waarbij ze de servers inhuren/inkopen niet snel genoeg de servers kunnen leveren om aan de vraag te voldoen.
     
  19. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde een beetje een Trevor-achtig type te maken maar vind het er grafish behoorlijk slecht uit zien, als je het vergelijkt met de details van de SP.

    Hij is nu bezig een poging te doen om GTA Online te joinen...

    Edit: mislukt...
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nu blijft hij hangen in launching session, ik probeer het binnenkort nog wel een keer, nu lekker verder met de SP!
     

Deel Deze Pagina