1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Timg237

    Timg237 New Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta weer te wachten op een laadscherm...... Heb nog geen een x kunnen spelen..... Leuk spel dit
     
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Beta van BF4 werkt beter dan die bagger die ze, nog trots ook, GTA Online noemen... :+
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Heb je zeker een garage voor nodig?

    Ben zelf aan het sparen voor een huis, tenminste iets dat niet kapot kan gaan :D
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben level 16, maar krijg deze missie maar niet :confused:
    Hoe laat is laat? Na 12 ben ik vanavond nog wel online.

    Ik ga ook even uitzoeken hoe ik deze missie kan hosten. Als dit na de update vandaag die nog moet komen nog werkt host ik deze morgen begin van de middag.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als ik nog online ben mag je mij ook wel inviten. Zal vanavond mijn mic er wel even bij pakken :+
     
  6. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat is de reden dat er politie achter je aankomt als je gewoon wat rondrijd?
    Als je de politie kwijt bent geraakt verschijnt er ook zo een balk bovenin beeld met het aantal punten en punten resterend tot volgend ....
     
  7. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Je rijdt dan in een gestolen bak die is aangegeven bij de politie door de eigenaar.
    Die balk is je reputationbalk ( welke rank je bent en hoever daarin )
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Met het geld is het volgens mij nog niet helemaal goed, ik heb nu $50.000 maar moet er sowieso meer zijn. Ach, als dat het enige is hoor je mij niet klagen :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier nog steeds the same story. Ik start GTAO via Go en dan krijg ik dat mensen uit hun auto stappen en dan een blurry city achtergrond en waiting for other players. Ik was vandaag bik Gamemania en die verkoper zei dat hem voor hem werkte na 45 minuten in dat scherm te hebben gestaan. Hoe ging het bij jullie?
     
  10. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig online te komen met drugs ophalen en dan opeens krijg ik bericht dat ik door andere spelers uit de game bne verwijderd??
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dus nog steeds geen update voor de 360...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Helaas tot nu toe alleen de PS3. Ik geef het in elk geval op. Een goede vriend van mij blijft vragen of ik mee kom doen, maar het is onmogelijk. Al kies ik solo session, dan nog gaat ie of mensen zoeken of er staat loading. Genoeg zo, lekker terug naar de singleplayer.
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Heb zojuist 2 straaljagers gevonden en samen met een maat gevlogen. De multiplayer lobby werd behoorlijk geterroriseerd haha.
     
  14. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    In het weekend is er toch gratis gold toch? voor iedereen?
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  16. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je ook hoe je poorten opent?
    Info staat bij Kopje Xbox live en Networking
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Pffff... Free Roam met random mensen is toch echt vooral ergerlijk. Ten eerste lijkt het alsof iedereen alleen maar het doel heeft om met zo veel mogelijk mensen te fucken en ten tweede betaal je best veel geld op het moment dat je dood gaat. Ik had zo'n 15000 dollar en toen ik dood ging moest ik iets van 700 betalen. En dan ga je dus meerdere keren achter elkaar dood door dezelfde fucker...

    Andere online modi vind ik wel leuk. Leukste tot nu toe vond ik een mode waarin twee verschillende teams een cop moeten doden en de files die hij bij zich draagt naar hun eigen basis zien te krijgen. En ondertussen staat de gewone politie gewoon aan. Het was echt heel leuk chaotisch met twee teams en de politie tegen elkaar. Korte, heftige achtervolgingen en veel geknal tussen auto's :D
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je emotes/groeten doen eigenlijk?
     
  19. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    de makkelijkste manier om geld te verdienen ( volgensmij ) op rang 7-15 = Meth'd up.
    5000 krijg je. je doet misschien 3 minuten over die missie. en je kan nog lekker knallen ook :D
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Cooked Cops
     

Deel Deze Pagina