Hahaha dat weet ik serieus niet meer, ik speel het amper en dat ik die crew had gekozen is enkele dagen geleden en pas nu speel ik het weer. Wat moet ik in beide gevallen doen?
Voor beide moet je een speciaal voertuig stelen en voor de stealth versie ook nog gas. En die wagen met dat gas rijdt gewoon rond in op de snelweg en moet je dan overvallen. Misschien kan je die niet vinden?
Hmm... ik heb inmiddels een opdrachtje met Franklin bij zijn huis. Ik zal daarna eens kijken of ik die wagen kan vinden.
Volgens mij ook inderdaad, ik moet nu een busje van de beveiliging achtervolgen. Allen bedankt voor de hulp.
Ik ben bij de laatste missie, nu moet ik Als je nog niet klaar bent met je missies, lees dit dan niet want ik vertel het einde eigenlijk. Spoiler Ik krijg van die Devon 3 keuzes, Trevor vermoorden, Micheal of Deathwish wat is dat? gaat franklin dan dood
Credits rollen langs mijn scherm atm. En je weet het vast al. Spoiler Maar nee dan leven ze alle 3 nog lang en gelukkig
Spoiler Tijdens de eerste yogales neemt de instructeur een iets te uitdagende positie aan achter de dochter van Michael. De reactie van hem die daarop volgt moest ik wel om lachen (He He what the fuck are you doing), hij verwacht alleen niet dat hij in het zwembad eindigt.
Ik ben nog lang niet bij de laatste missie ..... ik moet nog een heleboel exclusieve dingen zien te vinden. Met name die letters die zijn echt soms niet te vinden en dan wel ..... ik heb er drie op gevoel gevonden ... ik dacht daar zou ik hem gezet hebben en ja hoor daar waren ze!
Als je het jezelf wat makelijker wil maken. Staat er op socialclub een map met alle locaties van de scraps en spaceship parts