Ik ben momenteel aan het twijfelen welke race game ik ga halen voor xbox live. Zit te twijfelen tussen PGR2, DTM2 en Rallisport2. Nou spelen we hier vaker topspin met 2 man op 1 xbox.. Kweet dat PGR2 dat ook heeft, maar hebben DTM2 en Rallisport 2 dat ook (bepaalt wel flink welke ik koop). Thanks!
bij DTM2 kan je ook splitscreen spelen. maar ofje over live kan spelen met z'n 2en dat weet ik nu nou net niet! en het ligt er ook aan waar je het meest van houd. hou je meer van circuit racen dan moet je voor dtm2 gaan. hou je meer van door de modder en gravel scheuren zou ik eerder kiezen voor RsC2 kiezen, al kan je bij DTM2 ook rally racen, ijs racen en dergelijke....
nee je kan geen guest hebben bij dtm2.bij rsc 2 weet ik het niet maar tog lijkt me alleen rally rijden eerder saai te worden dan al de 15 gamemodes uit dtm 2(en met dtm kan je in het totaal met 12 man racen plus 9 computers bij pgr2 maar met z'n 8e)
Correctie: PGR 2 support 16 spelers online. Alleen slechts met 4 spelers kan je met Collision detection doen...
Dat is bij rally sport challange 2 maar bij pgr kan je maar met 8 man online maar er kan wel een guest online
thanks voor de info over dtm2.. Ik las net bij teamxbox dat RSC2 ook geen guest accounts kent, jammer. Ik haal me in elk geval PGR2 en dan kijken of ik RSC2 nog haal zodra ie uitkomt.. Ow, weet iemand of motogp1 (classics editie) ook online heeft, want op het doosje zie ik er niks van en er staat ook geen oranje balk op de voorkant met de tekst Online Enabled..
Als je de originele starter kit hebt (vorig jaar) staat een update voor moto GP1 dan kan je wel on-line ... anders niet ... maar er zijn niet veel spelers