voice communicator Goed,ik wilde met een maatje van me moto gp2 spelen , {hij heb ook live dus ook een voice communicator] Ik zei:neem je voice communicator mee dat is wel cool. Nou nee dus de guest om het maar zo te zeggen kan gewoon niet mee luisteren of praten. Das toch gaar??? Waarom kan die niet mee luisteren en/of mee praten???
Het werkt alleen als die gene zijn account ook meeneemt... Dan kan je met zijn 2en praten moved ----------------------.> live and networking
het is gewoon zo dat hij als gast mag meedoen met jouw account dus jij ben de eigenaar en de eigenaar mag meerdere dingen dan de gast...
uit de xbox live Xbox Live Faq - artikel Vraag: Moeten mijn broer en zus zich aanmelden als guest? Welke nadelen heeft dit? Antwoord: Je broers kunnen zich aanmelden als guest of met een eigen gamertag (eigen Xbox Live Kit) spelen. Als jouw broer of jouw zus als Guest word aangemeld dan heb je wel een paar nadelen. a) Bij een Xbox Live kit zit maar een Communicator en een Guest kan deze niet gebruiken dan kan hij of zij dus geen andere tegenstanders irriteren met hun piepstemmetjes. b) De guest score en de guest persoonlijkheden worden niet onthouden, als guest kom je niet in een ranglijst voor c) Je kan als guest niet mee doen aan wedstrijden als jouw vriend een eigen live account heeft laat hem deze dan meenemen op een mc dan kan hij gewoon mee praten