[Guide] Vastgelopen of toch niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 4 jan 2006.

1. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Zat dus vrolijk Kameo te spelen gister en op een gegeven moment stond mijn scherm vast, dus bleef maar denken dat die vast gelopen was, terwijl het geluid gewoon doorspeelde, had dus mijn Xbox 360 opnieuw opgestart en direct daarna een chat invite gestuurd en ging verder spelen.
    Niet kort daarna gebeurde het weer, toen hoorde ik die vent nog wel praten, maar door de tv, bleek dus dat mijn controller uit was gegaan en naar aanleiding dat de notifications uitstonden wist ik dat niet.
    Hebben jullie ook zo'n ervaring dat je Xbox 360 vastloopt, maar toch niet?

Wat te doen als je Xbox 360 is "vastgelopen"?
    - Kijk of je controller wel goed is aangesloten, als je notifications uitstaan merk je dat niet al te snel
    - Wachten helpt soms ook, laden duurt wat langer

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    TJah ik heb 1 keer gehad dat me xbox vast liep. EN dat het geluid door bleef spelen. Maar aan en uit gezet daarna deed hij t weer.

3. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je Controller dan uit gaan als je aan het gamen bent?

ik heb het alleen als ik hem 5 minuten niet gebruik dat hij dan automatisch uit gaat....

de enige notificatie die je trouwens krijgt als je accu bijvoorbeeld leeg is, is dat de ROL op je Controller gaat draaien...

en dan weer even niet en dan weer draaien...en dan weer niet, en dan gaat hij eens uit...

4. Celius

Celius Guest

Mijn Xbox 360 is 2 keer vastgelopen, maar dat gebeurde alleen als ik onder het laden de Guide button gebruikte ;)

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0

6. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is om batterijen te sparen. Als je een tijdje niets doet gaat je 360 in stand-by stand. Het beeld wordt doffer om inbranden tegen te gaan en de controller wordt uitgeschakeld om batterijen te sparen. Deze stand-by kun je zelf in/uit schakelen. Volgens mij noemt de 360 het screensaver.

7. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs dat heb ik nog nooit gehad..zelfs pgr3 er in gestopt om het te testen na al die verhalen..maar geloof dat de mijne gewoon niet kapot wil|:-

:9 _O_ _0/

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Nou me accu was leeg, let daar niet zo snel op die lichtjes op controller.
    Als je controller uitgaat, stopt (freeze) het spel, om verloren combo's te verkomen, met de notification "Please reconnect controller".

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel een paar x gehad dat het spel op de achtergrond doorliep en dat het dashboard gewoon niet meer reageerde. Ze moeten dat dashboard gewoon een update geven.

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is hier al 3 keer voorgekomen :{

11. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik de laatste tijd ook een paar keer gehad. Spel loopt op de achtergrond gewoon verder, maar de Guide wilt dan niet meer weg. (PGR3 )

12. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook twee keer gehad toen ik tijdens het laden/spelen van een spel op de guideknop drukte. Geloof 1x bij Kameo en een keer bij PGR3. Volgens mij kan hij dan de hoeveelheid data niet aan of zo. Je kan dan inderdaad niets meer. Maar even de Xbox360 herstarten en alles doet het weer. :)

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook twee keer bij PDZ. Herstarten en alles werkte weer normaal.

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe herstarten jullie je Xbox dan? Na een vastloper (bij mij) wordt mijn Xbox gelockt, ik doe de disc eruit, en het beeld gaat niet terug naar het dashboard. Dus ik doe de game eruit en vervolgens de Xbox uit. Of kun je beter meteen de Xbox uit zetten?

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet hem gewoon helemaal uit door op de knop op de xbox zelf te drukken. Wat beter is weet ik niet.

16. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zet hem dan gewoon uit en dan weer aan meer niet

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

als ik zo de reacties van jullie lees hebben we wel te maken met een probleem....

18. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tecnomic heb jij dan geen problemen met vastlopen

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

nou heb het tot dusver gelukkig nog niet gehad

20. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij PDZ heb ik af en toe wel es te maken met een vastloper en bij PGR3 ook. Bij PGR3 heb ik zo nu en dan een vastloper als ik tijdens het spel de guide wil openen. Dan blijft de gamerscore van diegene die ik wil bekijken op nul staan en worden de sterren niet geel.Tevens zijn dan alle letters grijs. Maar nou las ik in een andere thread hier ergens dat dat te maken heeft met een softwarefout in PGR3 zelf.

En bij PDZ heb ik wel eens een vastloper als ik vanuit het allereerste menu(waar je op de start-knop moet drukken) terug wil naar het dashboard via de y-knop. En dit heb ik alleen als ik het spel een tijdje gespeeld heb. Want als ik erna het spel opstart en op dezelfde manier wil afsluiten doet ie 't gewoon.

Deel Deze Pagina