1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, dit begint langzaam het grote 'Dulle lult over Guild Wars' topic te worden. :+

    Nou ja.
    Mijn melding van de dag:
    Ik heb een 2e Mask of the Night skin gekregen, hoera!

    En het nadeel van het hebben van 8 chars is... je raadt het al, ook 8 keer de traits verdelen. Oplettende volgers van dit topic is het misschien opgevallen dat dat niet mijn favoriete bezigheid is. 8)
    Deze keer was mijn engineer aan de beurt
    [​IMG]

    Hierna misschien wat punten in tools/alchemy steken. Nu vooral mijn turrets een buff gegeven. Geen idee of dat zo een goed idee was.
    Er is ook een trait wat ervoor zorgt dat turrets zich iedere 10 seconden healen met wel zeker ...1%.
    Wat een verspilling van kostbare trait punten.

    Die nieuwe armor skins zijn trouwens wel leuk. Maar 3 x 700 gems... poeh. Ben ik gelijk al mijn gold kwijt.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je moet natuurlijk nu niet gems kopen, ze staan nu op een record :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wanneer dan wel? Ik zie het het hele jaar alleen maar omhoog gaan. :+ De goede oude tijd toen ik nog 800 gems kon kopen voor 16 gold...
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bij grote events als Halloween stijgt de prijs sneller, misschien als Halloween afgelopen is dat het dan zakt.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moar cultural armor!
    [​IMG]
    [​IMG]

    en deze voor mijn charr
    [​IMG]

    Op naar tier 2 van alles! :+

    edit: Jorrie, craft me eens wat Winged Armor. :p

    En wat Heavy armor voor level 58/60 :cool:
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heavy Armor kan ik nog niet craften :+

    Ik maak wel een offerte voor je Winged armor :p[NOPARSE][/NOPARSE]
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die gecrafte armor ziet er altijd wel nice en uniek uit. Winged is als ik het goed heb voor ~ level 60. Iemand linkte dat in de chat, en ik was gelijk jaloers. :p

    Maar ga dan eens beginnen aan Heavy! :+ Die Master Crafter title verdient zichzelf niet.

    Ik zit met Leatherworker, Tailor en Armorsmith allemaal rond level 125, maar pfff.... Ik wil niet doorgaan! 8) Al zit ik nu wel mooie armor mis te lopen.

    Ik ga gewoon iedere keer offertes aan jou vragen. ;)
     
  8. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Afgelopen weekend nog mijn actificer naar de 400 geholpen.

    Heb nu alles op 400 en dit zonder het kopen van grondstoffen, maar puur alles dmv sparen en verzamelen.

    Heb verder nog geen tijd besteed aan het nieuwe event, maar zag afgelopen dinsdag wel bij een maat van mij dat het niet al te moeilijk word om de meta achievement te halen. Zal vnv wel eens beginnen.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nu Artificer nog naar 500! :+

    Winged Armor is wel mooi inderdaad, waarom kan je dat niet gewoon voor level 80 gebruiken :mad:
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  10. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Naar de 500 ga ik niet. De kosten in vergelijk wat je er voor terug krijgt is abnormaal. Daarnaast vind ik de skins niks bijzonders. Ik spaar gewoon lekker door voor mijn Legendary, daar heb ik genoeg geld/globs/t6 mats voor nodig dus geen enkele reden om deze te wasten om aan de 500 te komen.
    Dat doe ik wel wanneer ik eindelijk mijn Sunrise/Twilight heb.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb enige tijd geleden Guild Wars gespeeld toen ie gratis was, hoe kom ik nu bij m'n account of moet ik een nieuwe account aanmaken? Ik zou het zonde vinden dat ik m'n progressie kwijt ben =/
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon inloggen? Mijn moeder had van de een naar de andere trial gewoon alle progressie behouden en gebruikt nu in de full game nog steeds hetzelfde character + account.
    Wat lukt er niet?

    Heb je het eindelijk gekocht? :+

    edit: trouwens, Jorrie, waar blijft mijn offerte? Slechte service hoor, daar ga ik in mijn shop review zeker melding van maken! :mad:
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog niet, het leek me wel wat.

    Ik speel nu Rift maar ik blijk Guild Wars 2 toch een stuk toffer te vinden, dus dacht waarom ook niet 8). (GMG heeft een aanbieding)

    Alleen heb ik dus een level 20 necromancer waar ik dan mee verder wil, alleen moet ik m'n serial invullen om in te loggen.

    Nou'jaaaaaaa zeg ik heb ff gezocht, ik kan m'n password niet resetten en kan daarom niks met m'n trail account 8) GVD!
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik ben nu een Engineer aan het maken, alleen nu moet ik nog een naam verzinnen :'-(
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Engie Jorrie. :+
    Om even in de lijn van je eigen namen te blijven. :cool: (Knorrie telt niet mee)

    edit: Wacht eens even... je hebt je elementalist toch niet vermoord? :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat kreeg ik niet over mijn hart om die te verwijderen :+

    Chrono Jorrie is het geworden :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, het voordeel met al die 'Jorrie' namen is dat ik in de chat nooit verward zal raken over wie tegen me praat. :+ Jij zal niet hetzelfde van mij kunnen zeggen 8)
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, jij hebt altijd namen met 2 I's erin, opzich ook wel makkelijk te onthouden :+


    Oja, jij moest nog armor hebben :+

    Welk type armor wil je hebben? En je weet dat Winged armor maar een bepaald max level is he :+
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
  19. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit weekend voor de eerste maal in heel veel uren spelen eindelijk een black lion claim ticket uit een black lion chest gehaald. (had al wel vaker een scrap gevonden maar nooit een claim ticket)

    En aangezien ik mijn mystic GS al erg lang vast had werd het tijd voor een nieuwe skin. Heb gekozen voor:

    [​IMG]

    Naast dat ie er gewoon leuk uit ziet heeft hij een animatie met vleermuizen en bij het unsheathen tevens het geluid van vleermuizen :)

    Oja, en heb deze maand maar 3 dagen nodig gehad voor mijn mothlies, jammer dat je ze niet vaker kan doen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nice. Ik zit zelf pas op 2 scraps.
    Is Winged niet altijd Light?
    Wat is de max? Ik dacht dat het een min. level was. :+
     

Deel Deze Pagina