Het spel is gewoon erg lineair voor een mmorpg. Check volgende week de open beta van World of Warcraft maar eens... (Nee, dit is niet illegaal, ergens volgende week begint officieel de open beta ) Je kan niet van de vaste paden afwijken en dat is gewoon jammer.
En een goed communicerend team heb je ook niet nodig. Je had maar eens moeten proberen om gewoon NPC's in te huren voor je quests. Dan had je het spel helemaal snel uitgespeeld. (Toegegeven, het is niet zo leuk als met echte spelers, maar het werkt wel!)
En dan is er ook nog eens het feit dat je tijdens je quest niemand kan tegenkomen (andere 'human' spelers). Je speelt met 5 anderen die je gekozen hebt en daar blijft het bij...
Maar begrijp me goed; ik heb nooit gezegd dat het een slecht spel is! Als je van dit soort diablo-achtige spellen houd, zal je je hier prima mee vermaken...
Houdt je echter meer van echte mmorpg's, dan zal je dit spel denk ik toch snel laten vallen en voor iets anders kiezen. Maar dat is natuurlijk mijn mening en jullie zijn vrij om erop te reageren...
Laatst bewerkt: 2 nov 2004