1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is het preview weekend van deze erg mooi mmorpg spijtig genoeg afgelopen.Je kan mee gaan doen aan beta weekenden etc maar dan moet je pre orderen.En dit kan voorzover ik weet aleen maar in amerika |:- :'-( :'-( .DAt kost zon 20$ extra plus een groot aantal weken w88.Nu is mijn vraag hebben jullie deze game ook gespeeld. wat vinden jullie van deze game.En gaan jullie hem preorderen zo jah waar.

    alvast bedankt

    edit kijk ook ff hier http://www.gamecom.nl/forum/thread/3624 O-)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het gespeeld, vond het wel redelijk leuk, maar nog niet super.
    Vooral die guild battles zijn raar.
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    die guild battles moet je ook pas doen als je A een goed karakter hebt:p en b als je een leuke guild hebt.Ik heb deze game gespeeld met aantal man van live.Via een spraak progje hadden we dus geen gezeik met getyp enzo .Ik heb in 3 dagen tijd met die groep zon 30 uur gespeeld *shame*
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik had alleen gisteravond tijd om de game te checken maar had de client gelukkig al geinstalleerd :)

    Welke class hadden jullie gekozen? Ik was een elementalist met als 2nd profession Warrior.
    Erg cool karakter vond ik maar ik begreep van het levelen nog niet echt alles... zowiezo geen tijd om mijn stats te bekijken als je met een party een missie aan het doen bent.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @theonlyego, mijn guild was wel leuk, alleen allemaal beginners :9 (je begint toch bij level 15?)

    Ik was een warrior en second profession necormancer.
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was elemintst/monk level 19 maat van van me warrior/ monk level 19 zijn broer monk /elementist level 18 en een necromancer elementist level 15 (die had spijtig genoeg aleen gister tijd.)Het begin punt van 15 is aleen voor de preview. Ik had trouwens een grote hoeveelheid spells.Het levelene (neem aan dat je questen bedoelt) is vrij simpel je travelt via je map naar de eerste quest (d1alisio seabord)maakt daar een party aan het liefst met een groot aantal monks..De party leader enterd the mision en klaar is kees.Heb je die uitgespeeld dan verschijnt er een volgende quest (divinty coast) enzovoort.mijn uiteindelijke karakter word denk ik een necro/monk

    wat ik persoonlijk erg vet vind is dat je je party echt moet varieren qua profesions.Zonder monks is je party niks .En als je geen warriors hebt jah dan zet je ook geen zode aan de dijk tijdens de gevechten (tenzij je een sterke elementist hebt met zware fire spells en water spells).Dit zelfde geld voor de aanvallen en type wapens.Dat is echt zo goed uitgevoerd.Ik vind het echt jmmr dat het nog zo lang duurt voor ie uit komt hij voelde al zo af.. :'-(

    wat vonden jullie trouwens vette spells mijn persoonlijke favoriet was de meteor en fireball.

    En wat vonden jullie missen :ik miste een stash waar je wat spul kwijt kon en een sumarywat je friends aan het doen waren .
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    @the only ego: ik bedoel niet questen maar, als je je xp vol hebt en je een volgend level behaald hoe je je character kunt upgraden.. maar wordt me bij de final versie wel duidelijk denk ik.. :p
     
  8. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had van het weekend niet veel tijd om de game te spelen, maar een klein uurtje gespeeld verder. Maar Guild Wars spreekt mij erg aan. Ik zoek al een tijdje naar een goede MMORPG, maar altijd struikel ik weer over die maandelijke bijdrage waar ik dus geen zin in heb. Hulde voor Guild Wars, waar je hoofdstukken kan kopen als je dat wil. Je kan gewoon doorspelen, maar als je extra wapens, missies enz wil hebben kan je dat kopen. Geweldig!

    Daarnaast ziet het spel er gewoon prachtig uit. Ik heb ook de Lineage 2 beta gespeeld en wat was ik daar van onder de indruk. De grafische pracht van dat spel. Guild Wars doet er gewoon nog een beetje bovenop. Wat ik ook fijn vind is dat het spel zich niet richt op het uplevelen. Ik word er gewoon moe van om constant beestjes te moeten hakken, uren lang, zodat je weer een quest kan doen. Dat is toch niet leuk! Dit is zeker een spel die ik in de gaten hou en ik hoop dat het spel een succes word zodat de makers het spel kunnen blijven onderhouden.
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    als je level up bent kan je weer een spell kopen bijv of een skill charm gebruiken . :)

    ik denk trouwens dat het kopen van die content niet alteid nodig zal zijn om de doodsimpele dat er een gigantishe ruilmarkt is in de verschillende lionarche`s.En er zal vast en zeker wel op de site van guildwars een summary staan wat er in die missies gebuert enzo en wat er te halen valt.Zelfs met de preview werd er al zo hard gehandeld en geruild moet je nagaan hoe dat is in de uiteindelijke versie
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  10. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m ook gespeeld, maar vond m voor een mmorpg erg lineair. Je kan bijv. niet zelf kiezen waar je heen wilt lopen, aangezien er overal paden lopen waar je (bijna) niet van af kan wijken. Ook heb je voor een mmorpg erg weinig interactie met andere spelers...
    Leuk, maar ik wacht toch op World of Warcraft... :D
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    weinig mensen die hem gespeeld hebben :|.

    @supercharged: deze game is nog lang niet uit laat staan af.En weinig interactie met de spelers ik weet niet maar dan vind ik het knap dat je de questes hebt kunnen doen.Een goed comunicerend team is van groot belang met moet weten wat ie doet anders ben je zo dood.Verder liniear.Jah valt niet zoveel van te zeggen denk ik aangezien de game nog lang niet af is en je geen id hebt wat de makers er nog in zullen doen.Ze hebben het waarschijnlijk zo gedaan om het ook voor de wat minder vashtounde spelers een goede ervaring te maken zodat deze het kopen.In de uiteindelijke versie en in de komende beta testen zal je ook beginnen op level 1 inplaats van 15.
     
  12. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is gewoon erg lineair voor een mmorpg. Check volgende week de open beta van World of Warcraft maar eens... (Nee, dit is niet illegaal, ergens volgende week begint officieel de open beta :)) Je kan niet van de vaste paden afwijken en dat is gewoon jammer.
    En een goed communicerend team heb je ook niet nodig. Je had maar eens moeten proberen om gewoon NPC's in te huren voor je quests. Dan had je het spel helemaal snel uitgespeeld. (Toegegeven, het is niet zo leuk als met echte spelers, maar het werkt wel!)
    En dan is er ook nog eens het feit dat je tijdens je quest niemand kan tegenkomen (andere 'human' spelers). Je speelt met 5 anderen die je gekozen hebt en daar blijft het bij...

    Maar begrijp me goed; ik heb nooit gezegd dat het een slecht spel is! Als je van dit soort diablo-achtige spellen houd, zal je je hier prima mee vermaken...
    Houdt je echter meer van echte mmorpg's, dan zal je dit spel denk ik toch snel laten vallen en voor iets anders kiezen. Maar dat is natuurlijk mijn mening en jullie zijn vrij om erop te reageren... :)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan idd met die half gare henchman aan de slag.En je komt ook idd niets van andere humans tegen.Maar het focust je op die missie met jou team.De makers geven trouwens ook zelf aan dat het belangerijkste punt uit deze game de guild wars zijn.En die zijn goed uitegoerd door middel van een soort hold the spot achtig id.Ik denk trouwens dat deze game een mooie opstap is in richting van bij een echte mmorpg waar het ook echt om het levelen gaat.
    terug komende op het gebruik van npc`s:Je kan dan naar mijn mening net zo goed fable spelen.het mooie van een mmorpg is het feit dat je samen speelt met andere unieke karakters.Ik geef wel toe als ik dit in mijn eentje zou spelen dat ik nhem gouw saai zal gaan vinden.MAar ik speel dit met een groepje vrienden van live.En dat geeft de game toch voor mij weer iets extra~s.Ik denk trouwens dat deze game een groot voordeel heeft op WoW en das de prijs en de kosten
     
  14. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Toegegeven, de GUI en het level-systeem zijn erg goed uitgewerkt, ook al lijken ze verdacht veel op die van diablo...

    Prijs en kosten zijn idd een voordeel op Wow, maar daar zit natuurlijk ook weer een nadeel aan. Zo kun je een minder uitgebreide ondersteuning verwachten en waarschijnlijk zal er ook minder 'extra content' voor ontwikkeld worden, zoals extra werelden en nieuwe items, characters enz., iets wat je bij WoW wel kan verwachten...
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt lijkt veel op diablo omdat het team van diablo er aan heeft gewerkt.En er zal idd wel wat minder content zijn als bij WoW.Maar er zal zeker geupdate worden.Dat gebuerde zelfs met die preview.En ze zijn vanplan om wel bepaalde content te brengen waarvoor je kan kiezen of je dat wil kopen of niet
     
  16. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dus ook weer een nadeel; betalen voor content...
    En updaten gebeurt natuurlijk wel, maar nieuwe werelden enz. zie ik nog niet zo 1,2,3 verschijnen voor dit spel. Tenzij je er inderdaad voor moet gaan betalen.
    Maar dan heb je dus weer hetzelfde probleem als bij WoW; je moet dan gaan betalen, wil je verder spelen.
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    das het mooie de wereld werd dus wel geupdate ik geloof zon 5 x intotaal deze 3 dagen .Toen kreeg iedereen de melding dat er een niuewe build/versie aanwezig was enzo.En de wereld hoeft denk ik ook niet 123 een update want ut was echt monsterlijk groot
     
  18. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de wereld werd ge-update om bugs en glitches te verhelpen. Maar dat voegt niks aan het spel zelf toe...
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens point taken :) ik ben trouwens via mijn gamespot complete acount binnen bij de eerste beta weekend.Ik zal aan het einde (en miss als ik heel ff pouze neem)een klein verslagje posten van wat de beta zoal inhield wat er anders was dan het preview event etc. *gaat verder met blij zijn met dit feit* :+

    edit: heb net 4 uur de beta gedaan mijn mening en points:Je kan kiezen om verder te gaan met je ouwe charater of een niuewe maken.Mijn ouwe karakter heb ik bewaard en ik heb een niuewe gemaakt.Je kan dan kiezen om te beginnen op level 15 of 1 (ik ben voor het laatste gegaan) je kreeg ook in het begin de vraag of je dat wou doen voor de beta.Ik heb nu drie niuewe missies gespeeld.En het voelt een stuk gebalanceerder aan.Je krijgt ook gebalanceerder je salvage en bones etc.Wat mijn grootste plus punt is is de verbetering in de missies.Ik heb net ee missie gespeeld waar er heel veel enemys zijn .Wat je dan moet doen zijn een paar site quests en dan fix je de katapults.Je laat 1 iemandde enemys lokken.En dan vuur je.Het is niet meer doodsimpel hakken,teamwork is nu van veel groter belang.Verder ben ik er ook achter dat je in iedere stad een ander karakter hebt waar je je skills kan kopen.En je kan in de begin city ook geen expert salvage kit kopen.Het voelt goed het speelt goed enik ga nu weer verder.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  20. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit spel dus vandaag gekocht, maar ik heb een groot probleem. Elke keer als ik ga spelen valt het spel ineens uit en staat er dat er een error is ontstaan en dat het spel moet worden afgesloten... Als ik dan bij 'details' kijk dan staat er iets over mijn videokaart. Het is een ATI radeon 9200 128 mb. Deze zou het moeten doen. Ik heb de laatste drivers al. Kan iemand mij a.u.b. helpen??
     

Deel Deze Pagina