Wie heeft dit spel al op live gespeelt? Zelf heb ik het nog niet veel gedaan, 1 keer om precies te zijn. Ik speelde tegen een gast die 2e staat Van de 3 matches 1 gewonnen en in alle jaren dat ik online games speel heb ik nog nooit zo veel lag gehad. Het gevecht ging bijna in slow motion..
Er was helemaal niemand anders online en me ranking boeit me verder toch niet, het was meer om uit te proberen. (En de eerste had ik wel gewonnen dus ik dacht dat het misschien nog is zou lukken )
Hmm, het zijn meestal de 2d old school games die online laggen. Heel fout is dat, vooral omdat het hele snelle spellen zijn.
Het is heel irritant want het was niet dat ie gewoon later reageerde met moves door de lag maar je moest ze echt heel langzaam invoeren anders deed ie helemaal geen moves.
Lag met een vechtspel lijkt me echt kut. Ik hoop dat DOA Ultimate geen lag heeft als ie uitkomt in januari. Anders hoef ik hem niet. Maar bij Gamekings zeiden ze dat je kon vechten zonder lag.
Lijkt me opzich wel een leuk spel k hou wel van 2D fighters, maar wel jammer dat de on-line mode zo slecht is.
Als iemand een paar potjes Capcom vs SNK 2, Guilty Gear X2 #Reload, Streetfighter Anniversary Collection of Mortal Kombat Deception wil spelen(en binnenkort natuurlijk Dead or Alive) laat het me dan even weten. Gametag: SNK FOREVER
als jij en je mede spelers goeie verbinding hebben is er weinig lag, er is af en toe lag (zoals enkele sites toegeven) maar dit hindert niet erg, en is meer een kleine stottering dan echte lag. ik heb paar filmpjes gezien (bron kwijt) van ingame match en het zag er toch soepeltjes uit, af en toe hing het spel stil (merkte het pas toen iemand het zei, dacht dat het aant filmpje lag )
Ik heb hem nu ook heel vet spel maar niet zoveel mensen jammer genoeg Wie met me willen spelen voeg me maar toe....
Waar is ie te koop? Dimensionplus kan hem nog niet leveren. Misschien dat hierdoor er nog weinig mensen zijn die de game hebben. Het gevolg..weinig LIVE spelers. Komt misschien wel goed.
Heb het laatst nog online gespeelt maar dat spel lag echt veel te veel voor mij ben ermee gestopt en ben maar weer SOF 2 gaan doen
Vreemd ligt het niet aan je verbinding? Heb al meer dan 15 matches gedaan en geen een keer LAG gehad..... @Outlander ik heb hem bij Nedgame gehaald de winkel maar hij is ook te koop op de site www.nedgame.com en bij www.gcshop.nl is ie er ook... Maar vreemd is wel ik zie hem nergens in een FRS of bartSMmit of Intertoys ofzo
Ik heb geloof ik tegen de 30 matches gedaan, ik heb ook niet bij elke lag. Ondertussen heb ik hem al niet meer ik had hem geleend van een vriend. Ik ga hem wel zelf kopen denk ik.