Hey, Ik zoek Guitar Hero 4 met gitaar. De bundel kost nieuw €75,-. Geef dus een leuke prijs mee, of zoek iets uit het volgende topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=123415 2 NIEUWE Wireless controllers Ninja Gaiden 2 Blue Dragon Shadowrun Saints Row (Classic) Sega Superstars Tennis (Nieuw) Arcade Compilation disc met de games Pac-Man, Uno, Boom Boom Rocket, Feeding Frency en Luxor 2. (Nieuw) Forza2/Viva Pinata bundel Easy achievement games: Fifa06: RTFWC (Hoesje mist een puntje uit) Peter Jackson's: King Kong (Classic)
De Dimension Plus heeft een aanbieding bij de shop in Groningen, loopt einde deze week af geloof ik. Overigens hier slechts €65,-
De game kost €35,- incl uit het buitenland en de set €65,-. Ik neem aan dat je gitaar niet voor €20,- weg gaat, dus zie ik er maar vanaf Edit: Sorry voor de dubbel!
Mijn set heb bij e-plaza in zandvoort gekocht voor 75, en bij playasia is hij niet 65 want daar komen ook verzend/invoer kosten bij!
Zag ik ook! Er worden nog 35 ballos verzending overheen geknalt. Ik hobbel morgen naar de Dimension Plus voor de aanbieding daar .