Hey Weet iemand hoe je bij '' Guitar Hero 5 '' Mijn functie in de band verander? Ik krijg mezelf maar niet veranderd in bijvoorbeeld gitarist , ik blijf namelijk elke keer leadsinger..Alvast bedankr
GH5 heb ikzelf niet, maar je kan je vraag best gewoon even stellen in het centrale Guitar Hero 5 topic. Edit: Je bedoelt dit toch niet?
Guitar Hero geeft je standaard een functie op basis van de controller die je gebruikt. Als je een gewone Xbox controller gebruikt, kun je enkel zingen. Heb je wel een gitaar aangesloten?
Nee ik heb geen gitaar.. maar bij de demo kun je tog ook met de controller de gitaar bespelen doormiddel van de a b x y knoppen?
Nee hoor, de laatste Guitar Hero waar dat bij kon was Guitar Hero 3 (of Aerosmith), daarna heb je altijd de gitaar nodig gehad. Ook bij de demo's.
O okej dan was dat denk ik aerosmith ja samen met run d m c die demo ja. Nou ik ben eruit .. Vriendelijk bedankt:b:
Ok, dan is deze kwestie opgelost en gooi ik de thread op slot. Voor verdere vragen, zie de GH5 thread.