Guitar Hero: Aerosmith

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 16 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Guitar Hero: Aerosmith

    [​IMG]
    +
    [​IMG]

    Uitgever: Activision Blizzard
    Ontwikkelaar: Neversoft
    Genre: Muziek
    Release: Juni 2008


    Semi-confirmed Songs:
    Don't Want To Miss A Thing
    Sweet Emotion
    Love in an Elevator

    Confirmed Venues:
    Nipmuc High School
    Super Bowl 2001

    Homepage: http://www.guitarherogame.com/ghaerosmith/

    Prijs: $59.99 (nog niet zeker, en Europa nog niet bekend)

    Het is dan zover. Activision Blizzard werkt aan Guitar Hero: Aerosmith. In deze game kan je in de schoene staan van de gitaristen Joe Perry en Brad Whitford, of de bassist Tom Hamilton. Je zal hun hele bestaan doorlopen, vanaf het eerste optreden van Aerosmith tot vandaag de dag.

    De PS3 en Xbox 360-versie van het spel is in ontwikkeling bij Neversoft, terwijl de Wii-variant wordt ontwikkeld door Vicarious Visions. De PS2 versie zal gemaakt worden door Budcat. Het spel wordt in de zomer op de markt verwacht.

    (© Ownage.nl)

    Screens:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zei bij Guitar Hero 3 al dat ik het ging kopen, maar toen ging ik voor een echte Stratocaster. Ga ik met een van mijn favoriete bands allertijden eindelijk de aanschaf maken? :+

    Is er al bekend of dit met of zonder gitaar verkocht gaat worden?
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja het word een download ala Shivering Isles. Je moet dus GH3 hebben voor je deze koopt. Wel slap natuurlijk, Rocks the 80ies was ook gewoon met gitaar verkrijgbaar.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik denk gewoon beiden, je kon deel 3 ook met gitaar en ook zonder kopen
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet dat ik deze game ga kopen, maar daaamn, wat ziet Tyler d'r lelijk uit. Hij was al niet de mooiste met z'n smoelwerk, maar dit spant echt de kroon. 8) (te bedenken dat Liv Tyler zijn dochter is, je weet wel, uit LOTR)
     
  7. le_dion

    le_dion W00t!!

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    pff Aerosmith is zo gay, ik wil Guns N Roses versie hebbe xD, die zal the shisle van wishle zijn!
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    kutgitaar mogen ze niet eens meer verkopen. Hij gaat toch alleen maar kapot.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nog wat info voor op de hoofdpagina.

    Semi-confirmed Songs:
    Don't Want To Miss A Thing
    Sweet Emotion
    Love in an Elevator

    Confirmed Venues:
    Nipmuc High School
    Super Bowl 2001

    Homepage:
    http://www.guitarherogame.com/ghaerosmith/

    Prijs:
    $59.99 (nog niet zeker, en Europa nog niet bekend)

    En is het trouwens niet Guitar Hero 3: Aerosmith? Want het lijkt me niet een uitbreiding voor Guitar Hero 1.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  10. Remco

    Remco Guest

    Ik denk dat er wel bands zijn waar een add-on iets beter meekan dan met aerosmith..
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    @ bassie: tnx, zal het er ff bijzetten.
    en volgens mij heet ie gewoon GH: Aerosmith, en niet GH3.
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me maar ik vind het niet veelbelovend, gefocussed op 1 Band? Lijkt me niet slim, ik zal hem dan ook hoogstwaarschijnlijk niet kopen omdat ik de Animatie (zie Screen) er niet mooi uit vind zien (nogmaals sorry voor de mensen die het wel mooi vinden, dit is mijn mening). Ik geef daar wel om, want je kijkt wel naar de notenbalk maar de achtergrond zie je toch wel stiekem.

    Hopelijk komt er nog wat meer informatie over uit, en dan nog even een keer nadenken hea. ;)
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb genoeg aan GH3 iig.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het nog steeds godsgruwelijk! Maar nu ik had gelezen dat er meer dan 30 nummers inkomen, denk ik niet dat alle Aerosmith nummers goede gitaarpartijen hebben.

    Maar toch, Guitar Hero = Guitar Hero. Ik ik ben gewoon een Guitar Hero addict. :+ Hoewel het nu een beetje afzakt. Er moet weer nieuw spul uitkomen!
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Ik zat echt lang te wachten op 3, maar hij heeft mij toch niet zo kunnen boeien.. vind ik toch wel jammer..
    Ik denk dat ik het 3 uur heb gespeeld ofzo
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    ...Heb jij GH3 maar 3 uur gespeeld? Geen wonder dat je het dan niet boeiend vond. Ik vond GH2 ook in het begin niet zo leuk, aangezien ik alle nummers niet goed kende. Nu vind ik ze bijna allemaal geweldig, en ik wist dat dat ook bij deel 3 ging gebeuren.

    Number of the Beast, When You Were Young, Reptillia, Cities on Flames with Rock 'n Roll zijn allemaal nummers die ik nog niet kon, en die ik nu heel vaak speel. Allemaal heerlijke nummers.

    Ik snap niet hoe je er zo snel op uitgekijken kon zijn...maarja, dit hoort eigenlijk in het GH3 topic. :+
     
  17. Remco

    Remco Guest

    ik heb GHII echt superveel gespeeld, maar GHIII heeft voor mij eigenlijk gewoon niet zoveel meer gebracht...
    Ik vind t alleen wel heel tof dat het Halo theme erin zit
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    insidegamer..
    ===============
    Nieuws | 16 februari 2008 - Een informatieve e-mail aan de leden van de officiële Aerosmith-fansite AeroForceOne, heeft bevestigd dat Guitar Hero: Aerosmith rond de 50 dollar gaat kosten, wat zo ongeveer de standaardprijs is voor games in de Verenigde Staten. In de meeste gevallen zal een spel dan ook voor ongeveer 50 euro in de Europese winkelrekken komen te liggen.

    In diezelfde e-mail staat ook dat je tijdens de 'Career'-modus "de belangrijkste momenten" van de band kunt herleven. Daarnaast is duidelijk geworden dat er naast een PlayStation 3 en Xbox 360-editie van de game, ook een Wii- en PlayStation 2-versie in de planning staat. Zoals bekend maakt Neversoft, bekend van onder andere de Tony Hawk-games, de PlayStation 3- en Xbox 360-game. De Wii-editie komt van Vicarious Visions, verantwoordelijk voor onder andere de overzetting van Doom 3 voor de Xbox en verschillende Tony Hawk-games voor de handhelds. Guitar Hero: Aerosmith voor de PlayStation 2 wordt gemaakt door Budcat Creations, bekend van Guitar Hero III: Legends of Rock voor de PlayStation 2 en Medal of Honor: Vanguard voor de Wii.
     
  19. GotenSSJ

    GotenSSJ Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Had liever een Metallica versie gezien, maar helaas :p

    Denk niet dat ik deze ga kopen :)
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vind het beetje een raar idee. Je steekt de tijd erin om een nieuwe game te maken die alleen die hard GH fans zullen kopen en dan nog alleen de mensen die Aerosmith kunnen waarderen.

    En over Rock the 80's met gitaar, dat was ps2.

    Die kun je niet krijgen op de 360.

    Ook kan DLC niet op de ps2
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina