1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: Aerosmith

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 7 mrt 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is eigenlijk al bekend of deze game weer gebundeld zal worden met een gitaar, of dat ie als stand-alone game wordt verkocht?
    Ik heb toch een nieuwe gitaar nodig. ;)
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgens mij wel bundel + een harde faceplate voor je Les Paul. Ik had ooit een foto gezien, maar die weet ik niet meer te vinden..
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet niet of dit naar NL komt, maar nu is iig wel bevestigd dat de game weer gebundeld wordt met een gitaar. :)
    Guitar Hero Aerosmith Preorder Goodies

    [​IMG]


    Are you as excited about Guitar Hero: Aerosmith as I am? Then you'll probably want to skip this article. Those genuinely excited can stick around and read about the spiffy preorder deal going on at retail outlets around the country. Preordering Guitar Hero: Aerosmith entitles you to a special, limited edition bundle of the game, featuring the game itself, and Aerosmith tour book, the guitar, and an exclusive Aerosmith faceplate for said guitar. The bundle will sell for $99 for Xbox 360, PS3, and Wii, $89 for wireless PS2, or $109 for the special PS2 bundle with two wired controllers. Perfect for those of you who were holding off on buying Guitar Hero until a nearly-all Aerosmith version came out.
     
  4. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou hem al halen voor alleen Run Dmc \o/

    Als er maar niet te veel van metal op staat en coop kan :p
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol, die bedoelde ik ja. Wel appart, de PS3 verpakking met een 360 controller. :9
     
  6. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Run DMC? Oldschool hiphop gecombineert met rock, de vraag is nog of het wel lekker speelt op Guitar Hero. Ben er erg benieuwd naar.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je weet toch wel dat het uiteraard gaat om Walk this Way van Aerosmith mét Dun DMC? Zo erg oldskool hiphop wil ik dat niet noemen. :eek: Beter gezegd, er zit nog wel genoeg in dat nummer om te spelen met Guitar Hero. (Hoewel de echte riff ook net 3 noten zijn ofzo 8))
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet iemand of er een winkel is waar je de bundel voor minder dan €99 kan reserveren?
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tier 4 - Venue: Super Bowl XXXV Halftime Show

    "Always on the Run" - Lenny Kravitz
    "Hard to Handle" - Black Crowes
    "Back in the Saddle" - Aerosmith
    "Beyond Beautiful" - Aerosmith
    Encore: "Dream On" - Aerosmith

    Nice.. Lenny Kravitz is altijd wel relaxed.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Om mezelf even antwoord te geven: Ja dat kan! Bij GC Shop.

    [GT]33417[/GT]
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    hmmm...jammer dat ze geen rock the 80's voor de 360 hebben..(of hebben ze dat wel??) Ik vind het ook jammer dat ze zich echt op 1 band hebben gefocust want ik denk dat minder mensen hem nu gaan halen want niet iedereen houd van aerosmith :mad:
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Rock The 80's is niet voor de 360..Maar als je Rock Band gaat kopen krijg je zowiezo heel veel tracks van Rock the 80's..

    Ze hebben niet alleen Aerosmith hoor...En ik ben ook niet echt een Aerosmith fan, maar toch ga ik 'm kopen. Ze hebben altijd wel vette solos...En als je Guitar Hero echt leuk vind, dan koop je deze waarschijnlijk toch lijkt mij, alleen voor de gameplay. En de meeste nummers zijn ook niet echt verschrikkelijk om aan te horen. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben een klein beetje in de war, dit word dus een stand-alone game en niet een Add0n voor GHIII ?

    Zoals ik ook in GHIII topic ook al zei zit ik namelijk een beetje te twijfele. GH Rockband wordt een stuk duurder toch?

    Zou iemand mij even goed kunnen inlichten in de GH situatie? :9
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ten eerste: Er is geen GH Rock Band. :9 Rock Band is gewoon een nieuwe game, met gitaar (ook bass), maar ook drums en vocals.

    GH: Aerosmith wordt gewoon een nieuwe game. Ik snap ook niet echt hoe je het zou moeten zien. Het is niet echt een expansion van GH3, maar het is ook geen volle game, aangezien de gewone games (GH1 GH2 en GH:cool: bonus songs hebben, maar de "expansions" (Rock the 80's en Aerosmith) die hebben weer geen bonusnummers.

    GH: Aerosmith kan je niet downloaden via Marketplace, maar verschijnt gewoon in de winkels.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Okay bedankt, ik ga denk ff kijken welke nummers ik nog kan downloaden voor GHIII en dan koop ik um denk ik gewoon. Denk dat ik aerosmith laat liggen though, zijn wel flexxe nummers maar is mij te duur, en waarschijnlijk beetje eentonig constant zelfde band.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zelf denk ik dat GH2 leuker is om te beginnen...Dies veel beter joh. :9 En de controller is beter. Hijs wel met draad, maar hij speelt gewoon veel lekkerder.

    Of anders wachten op Rock Band, daar komt elke week nieuwe content voor uit, dus als je nieuwe nummers nodig hebt zit er altijd wel vat vets bij. :9

    Maarja, moet je maar zelf weten.
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    GH2 heeft die ook al achievements etc? want dat vind ik juist zo leuk aan xbox 360 gaming....

    Ik ga wel ff op google opzoeken welke nummers GH2 heeft, wanneer ik terug kom van tscjechië dan.
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Uhm, alle Xbox 360 games hebben achievements. :9
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet dat het van belang is bij games als deze, maar heir zijn wat screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ah thanks, zal ik ze op de homepage zetten? Dan zet ik ze wel ff tussen spoilers, want anders wordt die pagina zo lang.
     

Deel Deze Pagina