Guitar Hero gitaar maakt geen verbinding

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door averagegamer, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb net mn Guitar Hero 5 pakket uitgepakt, maar ik krijg geen verbinding tussen de gitaar en de xbox. De lampjes gaan wel branden en ik heb op de witte knop op de xbox en op de knop op de gitaar gedrukt, maar op de gitaar blijven gewoon alle 4 de lampjes tegelijk knipperen. Ik had ook problemen met mn draadloze controller, maar nadat ik de oplaadkabel had aangesloten doet die het wel, ook als ik die loshaal blijft die verbinding houden. Ik heb voor de gitaar de batterijen gebruikt die erbij zaten in de doos, zijn die dan al bijna leeg? Of is er een ander probleem? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar de lichtjes knipperen dus zou hij dan wel stuk zijn, ik neem aan dat je het zo gedaan hebt maar probeer het toch eerst nog eens;

Zet je xbox aan > zet je guitar hero controller aan > druk op de connect knop van je xbox tot de ring flikkert > hou nu ook de connect knop op je guitaar ingedrukt tot beide zijn verbonden.

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat werkt! Tnx!

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Staat volgens mij ook duidelijk uitgelegd in de handleiding, maargoed. Slotje!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina