1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op hard best redelijk onderweg. Nog niet in de buurt van een FC geweest maar wel al best veel nummer op 5 sterren gekregen.

    Ik krijg het wel steeds beter door en hou langer een note-streak vol. Moeilijkere nummers blijven erg lastig voorlopig, maar die HO's en PO's gaan ook al een stuk beter :)

    Enige minpunt is dat ik snel last van me rug krijg (op 22 jarige leeftijd al ja :mad:) en dat ik na 5 nummers ofzo al best wat pijn heb. Dan ga ik meestal zitten en gaat het een stuk slechter.

    Maar de fysio is ermee bezig en ik ben aan het leren om anders te gaan staan, dan krijg ik minder snel last van me rug in ieder geval en kan ik langer rocken :D
     
  2. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rock altijd zittend, voornamelijk omdat mn tv niet zo hoog staat en als ik sta over de tv kijk:D, en ik heb ook een lekker chille stoel om in te rocken:D
     
  3. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd.. ik rock ook zittend:d maar helpt het dan zoveel als je gaat staan..??:confused: lijkt me sterk
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een stuk fijner in ieder geval. Misschien omdat ik dat gewend ben ofzo, weet het ook niet.
     
  5. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind staand toch ook wel wat fijner.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ga ook liever staan, zittend kan ik ook niet lekker spelen.

    Hoe unlock je het laatste poppetje? Ik kan er nog 4 vrijspelen, maar 3 zijn er nog maar te koop :eek:
     
  7. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stond eerst ook altijd, tot dat ik hem thuis zelf heb gekocht en mn tv daar te laag voor staat dus moest ik maar gaan zitten en dat vind ik nu fijner werken dan staan, lekekr zitten/semi liggen:D
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Welke poppetjes heb je al dan? Het is wss één van die bosses die je nog moet verslaan.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Owh, wacht ik heb ze wel allemaal 8). Jammer, ik dacht misschien zit er nog een leuke vrouwelijke character bij.
     
  10. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo wil je een andere als je Casey Lynch hebt:D
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Nieuwe DLC!

    We berichtte eerder al dat rockband Def Leppard een optreden zou maken in Guitar Hero IV. Nu blijkt echter dat Def toch iets te enthousiast stond te trappelen om op het podium te springen en mogen we Def verwelkomen als DLC voor Guitar Hero III: Legends of Rock. Het DLC pakket bevat grotendeels dezelfde nummers die al aangekondigd waren, namelijk:

    Photograph
    Rock of Ages
    Nine Lives
    Nine Lives is een bijzonder nummer, aangezien het nummer zijn debuut zal maken in Guiter Hero III voordat het officieel uitkomt als single. Def is niet de enige band die dit plan heeft opgevat, ook Metallica ziet wel brood in het promoten van hun muziek op deze manier en is al in overleg met Harmonix en MTV om de eerste track van hun nieuwe album te laten debuteren als track in de muziekgame Rock Band. Opvallend aan de Def DLC is dat een van de aangekondigde nummers voor GH4, Animal, niet in deze DLC zit zoals de andere twee nummers. Houdt dit in dat we Def terug mogen gaan zien in GH4?

    De DLC van Def Leppard zal 24 april van Xbox Live af te plukken zijn en vanaf 8 mei ook vanaf het PlayStation Network te halen zijn. Dit zijn echter Amerikaanse data, een Europese releasedatum is nog niet bekend.

    ©Ownage.nl
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    So I've heard! Ik weet niet of ik 't ga kopen, ziet er wel chill uit, Def Leppard heeft wel geinige nummers (ken er eigenlijk maar 2...).

    Misschien als de note charts vet zijn dat ik deze pack wel koop..
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ha! Is 2 maanden Rockband spelen toch nog ergens goed voor! Ik ben eindelijk voorbij Knights of Cydonia gekomen op hard! Nu nog een paar nummers en een battle en dan heb ik deze ook eindelijk op hard uitgespeeld! \o/
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jaja, wrijf het er nog maar lekker in dat jij wel Rock Band hebt..

    Ik wil 'm zo graag... :eek:
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik kom op hard gewoon NIET hoger dan 3-sterren bij Barracuda.....Die strums 3 om 3 om 3 om 3 is echt zwaar kut :confused:. Moeilijk om daar het ritme in te houden in ieder geval.

    Slaan jullie bij zulke snelle nummers de strum aan, of strummen jullie naar boven en beneden door de "knop" vast te houden?
     
  16. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik strum op en neer meestal, dan raakt je hand niet zo moe :p
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha ja dat nummer is echt kut. Is de enige in tier 1 - 5 die ik op expert nog niet 5 * heb gehaald. Up & down strummen is daar het makkelijkst idd :)
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk net naar een filmpje van barracuda op hard, en ik het viel me op dat hij constant whammy'd. Hebben sommige hier een elastiek om gedaan ofzo? Het levert toch meer op om de whammy-bar op en neer te bewegen dan alleen naar beneden te houden?
     
  19. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Whammy is toch alleen om de toon anders te laten klinken en voor starpower op lange noten?
    Verder krijg je er geen extra punten voor AFAIK.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanaf wanneer heeft whammy bar eigenlijk zin qua score. Was toch pas vanaf hard ofzo?
    Als het enkel voor de vibraties in de tonen is, zonder dat je er extra punten voor krijgt, ga ik die whammy bar helemaal niet meer gebruiken. Leidt alleen maar af.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina