1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Denk eens terug aan de tijd toen jij net begon. Ik denk dat je die intro wél wat vond voorstellen. Ook op Easy/medium en Hard.
    Natuurlijk is de Expert intro vele malen moeilijker, maar dat wilt niet zeggen da die op de andere niveaus per definitie gemakkelijker zijn ;) (verschilt per persoon...)
     
  2. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, ik neem aan dat iedereen die begint met guitar hero op easy begint?
    Dus ook TTFAF speelde ik voor het eerst op Easy.
    En ja, misschien zal ik zeggen als ik expert ken dat Easy inderdaad makkelijk is.
    Maarja, bedankt voor je aardige reactie:{
     
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen dank\o/

    Als NoLimit het over Hard had, begreep ik het nog wel, maar medium en zelfs easy ik bedoel, de lijn in de 2 difficulties bij het nummer wordt gewoon doorgetrokken, bij hard en vooral bij expert heb je zo'n variatie aan noten dat de intro daar echt opvalt. Simpel gezegd: Intro bij easy is hetzelfde als het hele nummer op easy.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik denk dat de meeste mensen die vaker gamen of een gitaar in handen hebben gehad wel snel op medium zitten hoor. Easy is echt heel makkelijk, en inderdaad zoals pain al zegt is het hele nummer daar 'even moeilijk'. Imo heb je niet veel lastigere stukjes dan andere op easy. Kan ook zijn omdat ik na een nummer al geen easy meer deed :+
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    net mijn eerste song op medium gehaald! Wel een stuk lastiger met 4 knoppen! Echt flink wennen.
     
  6. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh ok, ik heb het ook niet over easy, maar over medium.
    En ja ik game veel, en nee, guitar hero kon ik niet meteen op medium.
    Ik had voor ik Guitar hero 3 kocht nog NOOIT een gitaar aangeraakt.
    Ik praat nu dus voor de duidelijkheid over TTFAF op medium, die ik op sommige punten soms wat lastig vind ja. so what?
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Je merkt het verschil inderdaad, maar na een tijdje went medium helemaal. Als ik nu een song op easy speel val ik zowat in slaap. Hard is nog lastig voor mij maar op medium heb ik alles (behalve Slayer) op vijf sterren\o/
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het wel grappig om te lezen dat sommige mensen zoveel moeite hebben met 4 (of 5) knoppen :9 Dit heb ik ook allemaal meegemaakt, en nooit gedacht dat ik bijvoorbeeld TTFAF op Expert zou halen :9

    Mijn allereerste Guitar Hero nummer was Slow Ride op Easy... en die failde ik :+

    Rond dat percentage kom je geloof ik bij "Hermans Solo, Sams Solo en What the?!!...". Deze 3 stukken vind ik echt wel moeilijker dan het intro (dit is gewoon makkelijk als je doorhebt hoe hij moet). Ik kon zelf eerst het intro ook 100%, maar failde constant bij die solo's.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt tijd dat ik ook weer es begin. Ik ben bij Tier 5 geloof ik op hard. Heb alle nummers op 4 of 5 sterren, alleen de boss battle die ik nu krijg is echt kut.

    Echt geen tijd om te spelen de laatste tijd en de tijd die ik heb besteed ik aan andere games momenteel.

    Over een maandje ofzo GH weer oppakken denk, had het echt ff gehad toen :eek:
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah Net het achievement van 100% a song gehaald!

    In Rock and Roll All Nite, best makkelijk liedje, na 7x gehaald geloof ik :)
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! Welk niveau?

    Ik heb inmiddels Easy & Medium uitgespeeld.
    Op Hard heb ik alle nummers gehaald, ik krijg alleen Lou niet verslagen.

    Op Expert heb ik 32 nummers gehaald, maar ik zit even vast met Slipknot, er zit een bridge waarbij je je wijsvinger en je ringvinger tegelijkertijd moet gebruiken en dan van links naar rechts gaat. Ik raak telkens uit het ritme en dan kom ik er niet meer in... Heel vervelend.

    Toch heb ik moeite met Perfects te halen hor!

    Op Easy lukt me dat zelfs niet, ik mis altijd 1 nootje omdat ik de muziek dan teveel volg en dan speel ik een noot teveel omdat ik die gewend ben om op Hard ben wel te spelen...
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben nu bezig op medium, het meeste gaat me wel goed af. Akkoorden van Rood en Blauw echter dat lukt me bijna niet (middelvinger + pink) druk elke of geel erbij in, of ben veel te laat :confused: ook nummers met extreem veel hammer-ons zijn erg lastig. Ben per oefening maar ff de eerdere tiers (1-2-3 ) gaan 5-starren als oefening.
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Op easy nog :)

    Heb inmiddels ook wel mijn 2e song op Medium gehaald, valt opzich wel mee met moeilijkheid maar al die trappetjes enzo snap ik niet, die heb ik vanaf het begin niet goed gesnapt.
     
  15. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Trappetjes? Bedoel je groen rood geel blauw achter elkaar?
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Bijvoorbeeld zo

    -- -- O
    -- O --
    O -- --

    dan hoef je niet bij elke noot aan te slaan ofzo, had ik uit de turturial bergrepen. maar in een liedje doe ik dit bijna nooit goed.

    Heb net trouwens wel Tier 1 op medium gehaald \o/
     
  17. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooh hammer-ons en pull-offs bedoel je :p dat is inderdaad ff wennen
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Okee, Rbz en ik zijn lekker bezig weer \o/

    [​IMG]
    Streak Masters - 20G
    Earn a 2000 note streak in a Co-op match

    [​IMG]
    Guitar Hero - 75G
    Earn 5 stars on all songs on the Expert difficulty

    [​IMG]
    The Long Road Ahead - 100G
    Complete all difficulties in Career, buy everything from the shop and complete 100 online matches

    Ik heb nu 930/1000 op Guitar Hero III :D
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja rbz wanneer kom jij nou eens langs. :9 Ik wil ook die achievements. :9

    Met welk nummer hebben jullie de 2000 NS gehaald?
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ernten Was Wir Saen, Easy lead en Medium bass. Nog best pittig ook, omdat er geen zak van dat ritme klopt op Easy :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina