1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar Dulle, heb je die nieuwe gitaar nou gekocht of is die van de garantie?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff... Ik heb geen idee.
    Ik zat net een beetje te kijken wat mensen ervoor vragen op Marktplaats, en ik zie dat ze daar voor een 2ehands model vaak +/- €50 vragen.
    Ik zat er dus aan te denken om die arme mensen op te lichten en er ook 50 voor te vragen. :+ (gezien die van mij splinternieuw is)

    Nee, maar ik heb nog geen serieuze vraagprijs in mijn hoofd. Wat ik wel weet is dat ik wil dat het opgehaald wordt; anders krijg je er gelijk weer €7/8 verzendkosten bij.
    Maar dat is allemaal ALS ik het verkoop.

    @ The Matrix: Garantie :cool:
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Het is maar €6,20 verzendskosten hoor ;). Maar het ging mij er meer om dat ik waarschijnlijk deze week GH Aerosmith van Wehkamp binnenkrijg, maar het mij alleen om de gitaar gaat. Toevallig herinner ik me net dat ik eerst ook een order van een HD-DVDspeler aan jou wilde geven, toch? :+.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja dat was jij...
    Hoezo? :9

    (niet dat ik het gebaar niet apprecieerde hoor, maar wat heeft dat met deze situatie te maken? ;))

    €6,20 is toch onverzekerd? Vind ik met dit soort apparaten wat riskant.

    edit:
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Operation Ground and Pound, yeaah \o/
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    De tering, deze trackpack is echt ziek!!! :9

    Surfing with the aliens: Tering, dit zijn echt zeker te weten de snelste trills die ooit in Guitar Hero hebben gezeten. Buiten de solo is het echt makkelijk. Gewoon een eentonig riffje.

    Steve Vai: Ik haat dit nummer, en ik haat Steve Vai, met z'n schaamhaar op zijn hoofd. :mad: Ik kan 'm echt niet uitstaan. Hij kijkt echt alsof hij zit te poepen tijdens gitaarspelen. Hij was ook totaal niet leuk om te spelen, behalve de solo weer. :+

    Soothsayer: Die ging klote, wel een leuk nummer, maar de mainriff is nogal slecht gechart lijkt mij.

    Als je een uitdaging nodig hebt, koop deze pack dan. :D In elk nummer zit een belachelijke solo. Maar of ik de nummers echt goed vind? Nou, die van Steve Vai in ieder geval niet. :9
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Op naar Deel 5 :)! 1000 posts bereikt!
     
  9. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    deel 5 heeft niet veel zin denk
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat hoort zo, telkens als een topic over 1000 posts is moet er een nieuwe worden gemaakt om het overzichtelijker te houden....Snap verder ook niet echt waarom. :D
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe gemakkelijk is het om 500.000 punten te halen bij deze nieuwe track-pack? Of misschien beter gezegd: is het überhaupt mogelijk?
    Bij Ernten was wir saen blijf ik (tot nu toe) steken op op 465/470k. Begint best frustrerend te worden. :+
    @ Hard dus.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    We zijn er een keer mee opgehouden en dat konden we meteen merken. De server kan het niet aan als iedereen threads met duizenden posts probeert te openen. Door topics klein te houden, draait het forum soepeler en sneller! :)

    Bassiej wil jij de de nieuwe thread starten? Volgens mij heb jij mij al eens eerder gevraagd om de startpost van een GH-topic te mogen hebben.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Speel je al op expert? Flannigans (B)all is goed 500k+ te halen en als je de Muse-pack hebt, Stockholm Syndrome is al helemaal piece of cake. :cool:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Muse-pack heb ik niet. Is die leuk? Want ik ga het natuurlijk niet alleen voor de achievement kopen; het moeten ook leuke nummer zijn. :9

    Is Flannigans (B)all niet die met die ontelbare dubbele noten achterelkaar? Dat ritme weet ik nooit vast te houden. 8)
    Resultaat: Geen hoge multiplier; geen achievement :'-(
    (maar ik ga het zo toch even proberen, wie weet heb ik vandaag een goede dag)
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is mogelijk bij Soothsayer, maar het is al een belachelijk moeilijk nummer om te passen. Dus je kan het best Ernten Was Wir Saen doen. :D En op de goede momenten je starpower gebruiken. :)

    Nieuw deel kom er aan. :D
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina