1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    was al aan t twijfelen voor guitar hero 2... maar als ik 1tje wil, dan wacht ik wel op deze :9
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63



    Leuke nummers al zou ik geen Linkin Park willen zien omdat die gitaarriffjes te simplistisch zijn en Disturbed zou echt met "Stricken" moeten komen (check de solo maar) en Metallica natuurlijk met "Enter Sandman".

    Daarnaast zou wel nummers van DragonForce, Deep Purple, Breaking Benjamin, Three days Grace, Papa Roach, Finger Eleven en Limp Bizkit willen zien. Ik heb er met neversoft wel vertrouwen in dat er goede nummers in zullen zitten want ze hebben nog steeds de beste gamesoundtrack ooit op hun naam staan (THPS2).
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Linkin park twijfelde ik ook aan ja, en nou'ja enter sandman kan ook. (of s.t anger)

    Voor de rest er mogen eigenlijk wel meer CoB nummers kome dan 1 want er zijn zoveel goeie nummers om te spele.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Aub Dire straits.. dan kunnen we pas echt zien wie de guitar hero's zijn :9
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje punk/emo erin:) altijd lekker om te spelen
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als met Need for Speed, nu ieder jaar tegen het einde van het jaar een nieuwe Guitar Hero. Ach ja, mij hoor je niet klagen :cool: Er komen trouwens weer nieuwe (dit keer draadloze !) gitaartjes, voor elk systeem een ander model geloof ik :)
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden eens in de 6 maanden een nieuwe guitar hero game moeten uitbrengen... 1 keer per jaar is al te weinig vindt ik.

    Ik bedoel, wat hebben we naast net wat betere graphics en neiuwe modes nou eigenlijk nodig?

    precies.. nieuwe nummers! dat is zo gedaan...
    en nu ze superveel originele masters gebruiken van de originele nummers, i.p.v. alle nummers coveren in een studio en overnieuw opnemen, moet een nieuwe GH game niet vergeleken worden met andere games, het zou gewoon een nieuwe disc moeten zijn met nieuwe modes, betere graphics en nieuwe nummers... dan zijn volgens mij de meeste die een gitaartje hebben al tevreden, nietwaar?
     
  9. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat de game gewoon los verkocht wordt vanaf het begin. Ik wil niet nog eens 80-90 euro uitgeven voor nog een gitaartje.
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Voor de Wii en PS3 zal GH3 niet los te koop zijn omdat je een gitaar nodig hebt, voor de X360 en PS2 kan je de game gewoon los kopen voor een euro of 50.
     
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    30 euro zou dit spel moeten kosten. Het is gewoon een uitbreiding.
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nope want je heb het eerdere deel niet nodig om het spel te spelen (alleen de gitaar) dus de makers gaan ervan uit dat er ook nieuwe spelers het spel zullen kopen. Geen uitbreiding dus, het voelt wel als een uitbreiding als je een eerder deel heb gespeeld. Mij maakt het weinig uit, liever 50 euro voor zo'n geweldig spel dan een B-game.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zeg Marilyn Manson - The Beautiful People! \o/
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lanny Kravitz - Are you gonna go my way vind ik echt het perfecte nummer voor guitar hero. Vreemd dat die er niet inzit, want gitaar is er zo duidelijk in aanwezig.
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik koop toch de versie met gitaar, die is meestal 20 euro duurder, en met 2 gitaren wordt het echt fun :), kan je voor de hogere scores gaan, want met die controller zijn zo goed als alle Hard nummers onmogelijk, wil je een beetje punten scoren.
     
  16. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een draadloze gitaar wordt, koop ik ´m misschien. Voor die 20 euro extra :9. Een nummer van de arctic monkeys lijkt mij ook wel vet voor GH. Ach ja, we zien wel.
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is er al een eventuele release date van bekend?
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
  19. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit deze nr. er ook in?

    I love Rock and Roll
     
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, weer Pearl Jam.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina