1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: Metallica

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 3 jun 2008.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Zweet in mijn bilnaad om nummers te completen op expert drum, komt het laatste nummer en zoals altijd bewaar ik startpower om mijzelf te redden en aan het eind van het nummer heb ik mijn starpower nog steeds, het nummer op FC en het enige dat door mijn hoofd gaat is "is dat alles".

    Ik snap niet waarom ze "that thing that should not be" als laatste nummer hebben gekozen, nummers als battery en Dyer Eve zijn niet normaal meer om te drummen en dan krijg je op het einde een nummer waar je zelfs in slaap van valt.

    Dit spel is te makkelijk, Expert uitspelen geef je niet eens een voldaan gevoel.
    Nu de rest van de achievements nog halen, 900+ is weer eens makkelijk te doen. Gelukkig heb ik wel al een bitch van een achievement (volgens usa fora) zonder er erging in te hebben. Ben sterren op hard aan het halen en kreeg deze aan het einde van het nummer:

    Guitar Hero Metallica
    245 van 1000 [​IMG]
    19 van 50 prestaties

    [​IMG]
    Dyer's Eve 30 [​IMG]
    You scored 450,000 on the song Dyer's Eve as the drummer
     
  2. RonnieK

    RonnieK Livin the bos's life

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al lang blij dat deze niet zo moeilijk is als GHIII, daar kom ik niet boven de 180 points :p
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er ook nog wel bij. Rode pad is er nu defitief mee opgehouden. Zelfs als ik hem op 20 zet dan reageert hij pas als ik bijna door het drumstel sla. Blij dat mijn broertje niet meer drumt, dan leen ik zijn drumstel wel ff morgen voor Metallica. Ff bellen met de e-plaza en hopen dat ik hem, weer, mag omruilen.
     
  4. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Dyer's Eve lastig om 450K te halen?
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, blij dat ik enkel gitaar heb.
    Wist niet dat GH: Metallica al uit was.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In Europa is ie ook nog niet uit. Hier duurt het nog 2 maanden voor ie komt, maar via Gamehubs/Play-Asia kan je em eerder hebben.
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nou een redelijk goed % op hard of FC op Medium met een perfect SP path is het nummer nog uitdagend genoeg. Ik vond em wel makkelijker dan Assassins op drum maar dat kwam ws omdat er noten weggelaten werden op mijn RB drum.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe kun je nou een extra basspedal aanvragen?
     
  9. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik had een vraag, ik wou guitar hero metallica vanmiddag spelen in band career op xbox live maar toen stond er dat ik 2 controllers moet aansluiten, betekent dit dat ik het nu niet meer op xbox live kan spelen (Band Career)? En dus local de achievement moet halen?
     
  10. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik kwam er ook achter. Je kan het idd alleen nog maar local halen en niet via live. Gelukkig heb ik een broertje die bijna smeekte om mee te spelen:p
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor diegene die hem al hebben, hoe is de game met enkel gitaar (dus guitar of bass spelen)? Zit er aan te denken om hem over een tijdje ook wel te halen, aangezien de soundtrack me stuk vetter lijkt dan die van WT. Die van WT vond ik veelal te suf/saai, op een paar leuke nummers na.
     
  12. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je dit spel met de drumkit van GHWT?
     
  13. hryhryhry

    hryhryhry Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik ook wel benieuwd naar, hoe zit dat met die extra pedal?
     
  14. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, speel je met het drumstel van WT. Je moet voor dubbele bass natuurlijk een 2e kopen of je kan zo'n vervangformulier invullen. Splittertje kopen zodat je twee aansluitingen heb en je kan aan de slag

    edit 7 april.

    Net Dyer's Eve 446K. Net niet... Alleen omdat ik niet zag dat mijn batterijen bijna op waren en laten die nou net uitvallen als het erg lekker gaat:p
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn god wat een crappy achievements. -_-
    • Er is alleen maar een achievement voor het uitspelen Expert, geen aparte voor Hard, medium en Easy.
    • Een achievement voor een nummer halen op Expert +, maar niet voor het FC-en van een nummer op Expert met de gitaar? Barbaren. :mad:
    • Een achievement waarbij je 100 sterren moet halen in de career. wtf. Je kan 245 halen, dus die heeft zelfs de meest slechte speler nog in no-time.
    • Het uitspelen van de career gaat sowieso te snel. 8) in +/- 10 nummers kan je de laatste spelen. *plop* achievement unlocked.
    • Verdien $ 15.000. Zo weinig maar? :emo: En die is ook nog eens 50G waard.
    • En verdorie een hoop waarbij je verplicht in een 4-speler band moet zitten...

    Waar zijn de oldskool achievements van GH II en III? Lekker zweten om bepaalde notestreaks te halen ftw. :cool:

    Oh ja; deze klachten gaan over de achievements, niet over de game zelf. Die is zoals altijd weer dik in orde.

    2 vraagjes:
    Die achievement voor het uitspelen op Expert... Moet je dan ieder nummer wat er is in die carriere op expert halen, of gewoon alleen de +/- 10 nummers die nodig zijn om tot de laatste venue te komen?

    Is de notechart van One gemakkelijker geworden sinds GH III of ben ik beter geworden? Ik zat destijds paar maanden vast bij Slayer en One maar nu fietste ik er in 1 keer doorheen.

    [​IMG]
    Cure 5 [​IMG]
    You recovered from a poor performance in Quickplay or Career

    Deze trouwens gehaald bij dat nummer van Slayer. Werd al zenuwachtig toen ik terugdacht aan Raining Blood. :+
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Anders speel je eerst One in Metallica en dan One in Legends of Rock. ;)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar ja, dat is zoveel werk he... dat verwisselen van discs. :+
    Het zou gemakkelijker zijn als iemand me het antwoord gaf zonder dat ik er iets voor hoef te doen.

    8)
     
  18. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het te maken heeft met die purple notes. Dat je niet hoeft te strummen als je een noot mist.
     
  19. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft te maken met de purple notes ja. Ik kwam er op Hard zonder starpower doorheen waar ik voorheen dat altijd nodig had. Ook gaan ze de andere kant op, zegt mijn broertje althans.

    Denk daat je voor die expert achievement ook gewoon alleen het laatste nummer hoef te spelen. Omdat er staat career en die heb je uitgespeeld zodra je dat laatste nummer hebt gedaan.

    Viel me trouwens op dat het starpower activeren beter gaat bij het drummen. Nog niet gehad dat hij niet reageert of een misslag registreert
     
  20. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zou ik moeten komen aan dat extra pedaal, en andere matrialen om met GHWT drums dit spel te spelen?
     

Deel Deze Pagina