1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: Metallica

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 3 jun 2008.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en nu maar hopen dat de wehkamp hem weer voor 60 euro op de site zet incl gitaar:+
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop iig niet dat dit de volle prijs gaat kosten.
    Je krijgt wel een code waarme je gratis Death Magnetic kan downloaden toch?

    Is deze game ook verkrijgbaar met een drumstel etc.?

    Zal mij trouwens ook benieuwen hoe de gitaar eruit gaat zien.
    Ik hoop een Flying V. Dat zou wel heel vet zijn.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoop het niet, heb juist een paar maanden geleden gekocht. Als ze dat doen zijn het echt eikels. Gewoon lekker iedereen laten betalen :cool:
     
  4. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de Death Magnetic DLC van GH3 overzetten naar GH Metallica. Dus denk niet dat je die er gratis bij krijgt :) Er zal net als bij GH aerosmith een losse game van komen en 1 met gitaar. En ongetwijfeld een los drumpedaal maar die komt zowieso al van Nyko binnen kort

    Nyko Metal Pedal
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ dat lijkt me ook echt heel vet
     
  6. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal deze ook wel. Vond dat er in GHWT teveel softe tracks zaten. Hier zitten genoeg goede in. Maar ik haal hem zoiezo niet full price.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Reken daar maar wel op.

    Reken daar maar niet op.

    Reken daar maar niet op,
    Teminste, het zou mij zeer verbazen als ze een nieuwe gitaar gaan ontwikkelen. Aerosmith kreeg ook gewoon een Les Paul met een andere faceplate. Daarnaast lijkt de GHIV gitaar al erg op die van Kirk Hammett:
    [​IMG]

    Hij heeft ook wel een Flying V, maar dat is toch niet zijn signature gitaar. James Hetfield is daarentegen gewoon de Gibson Explorer.
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
  9. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn anders genoeg bands die Flying V gebruiken. Of een variant erop (Dus Jackson, Gibson en ESP even op een hoop gegooid. En ik weet dat dat volgens sommige een doodzonde is)
    Als er ooit een GH: Metal komt of zo.
    Ik bedoel, Slayer, Children of Bodom (ESP signature Alexi Laiho), Motorhead, Trivium, Dimmu Borgir enz.

    Maar het grootste probleem is dan nog dat veel gitaristen het niet als signature hebben, zoals bij Metallica dus het geval is.

    Ik hoop trouwens ook dat ze die gitaren eens wat groter maken. Dat voelt dan gelijk realistischer.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind de gitaar van GHWT al redelijk groot tov de vorige delen. Maar World Tour vond ik nou niet echt veel leuker vergeleken met 3. Er zitten een paar HEEL goede nummers in en de rest is echt helemaal niks. Ik denk dat ik Metallica wel eens koop... Al ben ik geen huge fan ofzo.
     
  11. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    stiekum hoop ik op een ESP wavecaster :)

    [​IMG]
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja die ziet er erg metal uit.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel dus deze is gewoon een must :+ Zal me niks verbazen als mijn pa straks nog mee wil doen :lol: Ik vind bij de meeste GH games sommige echt bruut maar de meest of naja 60% echt gewoon 3 keer niks...leuk voor een 1 keer of met kameraden maar ga dat nummer geen 10 keer spelen
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet ineens welk nummer ik mis! And justice for all, dat nummer is gemaakt om te drummen! Zover ik weet zat die alleen in Rock Band als downloadable content? Jammer, maar goed, we hebben niks te klagen!
     
  15. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die de soundtrack van World tour nou WEL goed vind??:+
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nah, ik zou m ook wel goed vinden als ik Rock Band niet had. Zoveel repeats zitten erin. :mad:
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het sarcasme! 8)
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Zoals je misschien weet, hebben alle Metallica nummers zieke drums dus kun je bij elke ontbrekende wel zoiets zeggen :p Toch mis ik Ride the Lightning :mad:
     
  19. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een custom ESP wavecaster gemaakt voor Kirk Hammett, dus best wel metal hoor :) en hij gebruikt hem alleen voor Am i Evil zover ik weet, ook best een metal nummer :)
     
  20. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk echt vet uit naar deze game. Is dit een hele set net zoals bij WT of alleen de game en gitaar (en extra dubbele bass pedaal)?
     

Deel Deze Pagina