[PS4] Guitar Hero! [ps2]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 8 apr 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn broer heeft gisteren guitar hero gekocht voor de ps2. En hij is verslaafd!}:] Ik heb juist ook een tijdje gespeeld, echt cool! Het geeft een kick om het publiek tot wild te brengen. En het gitaartje dat met de game geleverd wordt, werkt perfect! Dit is een pure must voor degene die eens iets anders willen en zeker een pure must voor de rock and rollers!:cool:
    Voor de rockers, deze zitten al zowizo in de game:
    Black Sabbath, Red Hot Chili Peppers, Franz Ferdinand, Queen, Pantera, Sum 41, Megadeth, The Ramones, David Bowie, Jimi Hendrix, cream,...!
    Maarja, hier de info:
    Publisher: RedOctane
    Developer: Harmonix Music

En zoals je kan lezen heeft guitar hero al veel awards gewonnen:).

Guitar hero heeft ook een gemiddelde van 92 procent op gamerankings:
    http://www.gamerankings.com/htmlpages4/928520.asp
    Voor een revieuw(gamespot):
    http://www.gamespot.com/ps2/puzzle/guitarhero/review.html
    Screens:
    filmpjes:
    http://www.gamespot.com/ps2/puzzle/guitarhero/media.html
    En bye the way, wil je een exemplaar hebben, zorg maar dat je dan snel naar de winkel loopt, want hij ligt nu beperkt in de winkel!!! De volgende lading komt pas in september(dan gaat er ook reclame over gemaakt worden,...)
    Dus je bent gewaarschuwd, veel liggen er niet in de winkel!

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt me echt super. Ben helemaal gek van die games met alternatieve besturingen. Heb hier dan ook een dansmat, alle Singstar Games, twee Eye Toy games en de Bongo's voor de Gamecube. Prachtig spul :cool:

3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb em gisteren ook gekocht en ben ook helemaal verslaafd aan dit spel. Ik hou wel van goede muziekgames zoals amplitude en frequency, guitar hero gaat daar imo overheen omdat je een leuk plastic gitaartje heb. Vooral de solo's zijngeweldig om te spelen op hoog nivo omdat je voor elke noot een knop in moet drukken en zo het gevoel heb dat jij de solo speelt.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het is idd supercool,maar ik heb wel moeite met de blauwe knop. Dan moet je altijd je hand verplaatsen, niet simpel. Maarja, heb nog niet zoveel gespeeld, mijn broer is een stuk beter dan mij. Ik hoor nu alleen maar rockmuziek(in de living is hij aan het spelen en daar is dolbysurround, en die staat goed open:D ).

5. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Oef, op hoger nivo maakt je heel veel gebruik van de blauwe en oranje fretbuttons. In het begin heel erg lastig maar hammer on en off maakt het spelen wel wat makkelijker. Je moet iig altijd je wijsvinger op de groene knop houden, als je de rode knop in moet drukken dan druk je de rode knop in en slaat die aan. Maar altijd de groene knop ingedrukt houden behalve bij powerchords (2 knoppen ingedrukt houden). Het mooie van dit spel is dat het echt als gitaarspelen aanvoelt, ik speel gitaar en het voelt niet versimpeld aan. De techniek is precies hetzelfde alleen heb je dan wat meer snaren :+

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, mijn vader speelt ook gitaar,maar hij is nu een weekend naar zee. Als hij terug is, moet hij ook eens spelen, denk wel dat hij het heel cool gaat vinden, zeker omdat het zijn muziek is(deep purple,...)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kwam hem gisteren tegen in de winkel tegen een aanzienlijk lagere prijs dan ergens anders (ergens tussen de 80 en 90 euro).
    Hij was 64 euro en ik kon me niet beheersen en heb hem meegenomen. :)
    Heb er geen spijt van gehad! Gaaf spel zeg, heel tof met die gitaar.
    Heb nu alles op easy gedaan, ben nu op medium bezig.
    No one knows blijft trouwens een lastig nummer.

8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben nu op expert bezig en sommige nummers zijn lekker makkelijk terwijl andere nummers te moeilijk zijn. Het gitaartje blijft wel vet om mee te spelen, nu hopen dat er meer games voor de gitaar uitkomen.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Deel 2 komt er aan in november.
    Hier de press release:

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Vet, nu kiezen tussen rhythm, bass of lead gitaar.
    Hopelijk kiezen ze nu voor wat jaren 90 rock zoals Nirvana, Metallica en de wat nieuwere bands zoals Linkin Park, KoRN en Limp Bizkit. Juist bij de nieuwere bands is het verschil tussen rhythm, bass en lead gitaar juist zo groot. Tnx for the news update, yopu made my day _O_

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik mag mezelf toch ook wel onder de "Rockers" rekenen, maar is dit spel ook geschikt voor iemand die, als het gaat om muziek MAKEN, zo a-muzikaal is als de pest ? :+

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Na alles wat ik over guitar hero gehoord heb ben ik echt geneigd om een ps2 (of ps3 ) aan te schaffen voor guitar hero. beter komt microsoft met een rip-off

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb zelfs hip-hop vrienden die dit spel helemaal diggen.
    Het gaat niet om muzikaal zijn maar of je de knoppen ingedrukt kan houden op het moment dat je ze in moet drukken. Alleen de hoge nivo's vragen heel wat geduld en doorzettingvermogen als je niet gewend ben om op muziek te spelen of als je niet gewend bent aan de controller. Als je een ps2 heb dan is dit een echte must have.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik heb niet voor niks een PS2 natuurlijk :p
    Nee maar ik zal vanmiddag eens kijken of ik um kan scoren, lijkt me wel een aparte ervaring :)

Mijn vriendin speelt ook gitaar, dus ik weet zeker dat ze dit ook helemaal geweldig gaat vinden :cool:

Btw, goeie thread boss, voordat ik in deze thread kwam wist ik geeneens van het bestaan van deze game af.... 8) O-)

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar ik moet wel zeggen dat er momenteel niet zoveel guitar hero games op de markt zijn. De volgende lading komt pas in september he8) , dus scoor u zo'n spel!}:] . Echt, het is gewoon supercool. Als je dat gitaartje vast hebt, dan zit je echt in de muziek, je vind de muziek automatisch goed, gewoon omdat het lijkt dat je echt een gitarist bent. Echt geweldig. Mijn vader vind de game ook geweldigt(hij speelt gitaar). Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze ook met een pianospel bezig zijn(en met guitar hero 2 voor next gen enzo,maar van piano spel moet ik nog eens opzoeken).

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zeg al, ik ga vanmiddag gelijk ff langs Replay :)
    Ik bel zodra ze opengaan om te vragen of ze daar een exemplaar voor me apart willen leggen totdat ik daar aankom.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D Yeah:).

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik um heb laat ik zeker nog wel ff weten wat ik ervan vind ! :D

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, das goeie;). Het is wel even wennen he, maarja, je hebt een klein beetje training in de game(niet veel), en na een tijdje spelen ben je vertrokken:). Je zal het wel leuk vinden. Ook heel leuk om met je vriendin te spelen;). Of voor je op stap gaat, speel op dit spel, en je bent volledig in de mood om op stap te gaan:D

Greetz

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik ga nooit op stap....maar komt goed ! ;)

Deel Deze Pagina